Bosch esi tronic i kts
- diagnostic
- Początkujący
- Posty:75
- Rejestracja:2012-02-18, 11:09
Witam zaczynam przygodę z diagnostyką samochodową co polecacie na początek? myślałem nad kts-em ile kosztuje jego aktualizacja i co ile sie ja przeprowadza?
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Jeśli chodzi o początek to troche drogi ten początek KTS nie jest tani w utrzymaniu wiem że są chyba cztery aktualizacje w ciągu roku ale jeśli chodzi o cenę to nie wiem.
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Kts to drożyzna ale dobra (za taką cenę wypadałoby).
Na początek proponuję autocoma cdp pro. Sam na nim pracuję i jestem zadowolony. Za te pieniądze jest ok.
http://motoallegro.pl/tester-autocom-cd ... 03778.html
Tu masz link do aukcji naprawdę polecam. Powołaj się na mnie jeśli się zdecydujesz.
Na początek proponuję autocoma cdp pro. Sam na nim pracuję i jestem zadowolony. Za te pieniądze jest ok.
http://motoallegro.pl/tester-autocom-cd ... 03778.html
Tu masz link do aukcji naprawdę polecam. Powołaj się na mnie jeśli się zdecydujesz.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
- diagnostic
- Początkujący
- Posty:75
- Rejestracja:2012-02-18, 11:09
Jeśli mial bym kupowac autocoma to kupil bym full zestaw czyli osobowe i ciezarowe ale czytalem opinie ze nie wszystkie kable działają
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
BOdajże w jednym kablu do iveco jest problem. Nie słyszałem o innych.
Rzeczywiście mix jest dobry - sam go posiadam. Polecam.
Rzeczywiście mix jest dobry - sam go posiadam. Polecam.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Osobiście nie robiłem ale podobno ktoś deaktywował dpf.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
Deaktywacja a wypalanie to różnica z deaktywacją nie jest tak łatwo co do wypalania to w tym jest dobry KTS ale i tak trzeba pamiętać że wypalanie da się przeprowadzić tylko jeśli DPF nie jest zabity mocniej niż 80 % jeśli jest bardziej to jest inny sposób dużo trudniejszy
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
trochę rzemieślniczy ale najczęściej się udaje . Trudniejszy sposób polega na wycięciu dpfu i wypaleniu go za pomocą palnika gazowego następnie montaż i dopalanie z kompa
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Ekologia swoją droga a ogólnie producenci coraz bardziej projektują auta żeby serwis miał większe zyski. Najlepsze np jest to że w nowszych oplach sterowniki silnika sa montowane za lewym nadkolem przy samym zderzaku . Miejsce najczęściej bite i narażone na największy syfff
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
Wszystko przez normy Euro, najgorzej mają właściciele ciężarówek i autobusów, bo pompy Ad-Blue kosztują i sondy na rurze wydechowej też i to wchodzi w grube tysiące
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE