Witam znalazłem na allegro interfejs z oprogramowaniem za 100zł i mam pytanie czy to jest coś warte..? I czym on się różni od tych które są w profesjonalnych warsztatach i kosztują kilka tyś...? Daję linka do aukcji
http://allegro.pl/polski-vag-2-5-pl-int ... 86596.html
Interfejs za 100zł Warto?...
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Jest to zwykły interfejs VAG są tańsze egzemplarze a ten program jest za free na necie ogólnie podstawe nim zrobisz ale tyko w autach do 2004 r
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Ma trochę mniej funkcji i brak aktualizacji oryginalny VCDS kosztuje ok 1700 i są w nim auta do 2012 i o wiele nowszych funkcji które są wprowadzane po każdej aktualizacji, ale na początek ten kabel jest w sam raz więc nie ma co inwestowac w oryginały.
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Do podstawowych badań samochodu wystarczy. Jeśli chcesz robić auta po 2004r. kup sobie vag k+can.
http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3 ... 11632.html
http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3 ... 11632.html
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
Najlepiej to VCDS ale to już pare zł więcej jeśli masz kupować tego za 100 to ja kupiłem za 50 i działa bez zarzutu z neta pobrałem VCDS litle niestety wersja ang i polskiego vaga a do tego fiat scan . Problem jest w tym że niekture klony potrafią wyczyścić eeprom w sterownikach i wtedy leżysz no i język jeśli kupisz org od adako za ok1700zł masz pl
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- przemek217
- User
- Posty:14
- Rejestracja:2013-05-08, 14:07
- Lokalizacja:Limanowa
Koledzy to nie jest tak że interfejs za 100 czy za 1700 ważny jest program który z nim współpracuje, owszem jakość tego sprzętu też jest ważna ale najważniejszy jest program, ten sprzęt współpracuje z autami z grupy vw do 2004 roku tylko z tego powodu że po tych latach komunikacja szła po szynie can a ten interfejs jest po lince k czyli komunikacja w innym protokole i tylko dlatego nie pociągnie aut po 2004 roku. Sam ostatni kombinowałem z podobnym interfejsem dla znajomego i udało mi sie uruchomić na takim sprzęcie VCDS'a 309 i działał jak oryginalny <czyli posiadał dodatkowe funkcje takie jak VC-Scope, TDI-Graph i LCode> więc nie jest to taki badziew jakby sie wydawało do prywatnego użytkowania wystarczy a kasa przyzwoita:).
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Mógł byś dokładniej to opisać jak to zrobiłeśprzemek217 pisze:Sam ostatni kombinowałem z podobnym interfejsem dla znajomego i udało mi sie uruchomić na takim sprzęcie VCDS'a 309 i działał jak oryginalny <czyli posiadał dodatkowe funkcje takie jak VC-Scope, TDI-Graph i LCode>
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
ja zakupiłem ostatnio dla firmy VAS i jestem zadowolony, robi nasze VW transportery T5, więc super, jak na razie nie ogarnąłem jeszcze wszystkich jego funkcji ale i tak ułatwia bardzo pracę i jest lepszy od VCDS
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Co do jakości sprzętu to nie tak do końca są lepsze i gorsze. Polecam kable viakena.
A tak zapytam jaki masz kolego przemek217 interfejs
A tak zapytam jaki masz kolego przemek217 interfejs
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
- przemek217
- User
- Posty:14
- Rejestracja:2013-05-08, 14:07
- Lokalizacja:Limanowa
Więc tak osobiście pracuje na VCP oryginał <polecam dobry sprzęt:)>, tamten który robiłem to był prosty interfejs z viakena coś takiego:
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-ka ... -piny.html
A jak to zrobiłem sprawa prosta:) troche poszperałem za programem i znalazłem odpowiedni tylko niestety wersja angielska ale raczej większość osób które robią coś na vagu ogarniają to:) mam w razie czego moge podesłać z instrukcjami jak i co:) generator kodów kilka kliknięć i gotowe:). A i sory to był vag 311n2 nie 309 bo takiego nie ma jest 409:)
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-ka ... -piny.html
A jak to zrobiłem sprawa prosta:) troche poszperałem za programem i znalazłem odpowiedni tylko niestety wersja angielska ale raczej większość osób które robią coś na vagu ogarniają to:) mam w razie czego moge podesłać z instrukcjami jak i co:) generator kodów kilka kliknięć i gotowe:). A i sory to był vag 311n2 nie 309 bo takiego nie ma jest 409:)
W sumie fajnie piszecie... Ale jak masz do diagnozy naście aut w ciągu dnia, to zaryzykujesz sprzętem za 100zł uwalenie budzika, albo komfortu? Obudźcie się, tanim sprzętem to można naprawiać auta sprzed 2000r i to nie wszystkie... Vag jako grupa niby jest stabilny w czasie diagnozy, ale i tu zdarzają się problemy, nie mówiąc o innych zabiegach. Nie bronie warsztatów, ale skanery i szkolenia kosztują...
- przemek217
- User
- Posty:14
- Rejestracja:2013-05-08, 14:07
- Lokalizacja:Limanowa
Ale nikt tu nie mówi o używaniu tego sprzętu w warsztacie tylko prywatnie do domu do swojego samochodu.
Tylko w domu możesz też narobić szkód w swoim aucie... I co wtedy?
Testowałem te fejsiki... i jest to lipa. To że biblioteki błędne to nic, ale o dziwo klon potrafi narobić szkód tam gdzie byś się nie spodziewał... A co zrobi autor... to jego sprawa.
Testowałem te fejsiki... i jest to lipa. To że biblioteki błędne to nic, ale o dziwo klon potrafi narobić szkód tam gdzie byś się nie spodziewał... A co zrobi autor... to jego sprawa.
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
eee tam nie strasz, już dużo razy używałem w/w fejsików i jest zawsze git
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE