Witam wszystkich
Mam problem z accordem, silnik ciężko zapala ok. za trzecim razem jak zapali chodzi kilka sekund nagle obroty spadają, jak dodam dużo gazu to walnie w tłumik, czyściłem wtryskiwacze, przepustnice. Świece są czarne (nowe), zczytywałem błędy ecu (brak), regulacja luzów na zaworach.
Sprężanie (11.5 11 9,5 10.5 bar)
Jeśli trzymam ją na gazie ok 4k rpm to nie gaśnie, aparat zapłonowy wymieniony- brak zmian, kable wn nowe, jak obroty spadną to sie trzymają 100obr/min jakby na jednym cylindrze- czasem zgaśnie, czasami mam wrażenie jakby na obroty się wkręcał gdzieś na 2 garach, a czasem na wszystkich.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Przed chwilą zatkałem ręką wlot do przepustnicy, wydaje mi sie, że szczelnie zatkałem bo mnie potem ręka bolała i silnik nie zgasł przy sprawdzaniu otwarłem przepustnice na max i chodził na niskich obrotach, czy mamy tu doczynienia z nieszczelnością? Podrzucam filmik http://www.youtube.com/watch?v=JEIoMHmh9tk
[pomoc samochodowa] Dziwna praca silnika Honda accord 1.8 16
Moderator:raptus1984
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
albo nieszczelność albo za duża dawka paliwa (czarne świece)
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- piotrek693374
- User
- Posty:10
- Rejestracja:2011-05-07, 16:47
- Lokalizacja:z nienacka
Jutro pobawie się z tą nieszczelnością, czy jest jakaś rada odnośnie złego składu mieszanki? W tym aucie nie ma złącza diagnostycznego OBD2, jedynie se można błyski policzyć ;/
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
napisz który rocznik auta i policz błyski
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- piotrek693374
- User
- Posty:10
- Rejestracja:2011-05-07, 16:47
- Lokalizacja:z nienacka
Kolektor uszczelniłem (nowa uszczelka) i dalej efektu brak, mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym określeniem "Spróbuj odpiąć jeszcze mapa" ? Jeszcze pobawie sie z tym podciśnieniem, możecie powiedzić na co zwrócić dużą uwage odnośnie podciśnienia? Rocznik 1996
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
MAP - czujnik ciśnienia absolutnego kolektora ssącego
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- piotrek693374
- User
- Posty:10
- Rejestracja:2011-05-07, 16:47
- Lokalizacja:z nienacka
Czujnika jeszcze nie odpinałem, ale odłączałem 3 wężyki podciśnienia z przepustnicy i silnik zaczął równo pracować, ale obroty czasem spadają i silnik gaśnie, niestety podczas jazdy silnik szarpie i czasem walnie w tłumi, gaśnie po minucie, chyba, że trzymam go na bardzo wysokich obrotach to troche dłużej wytrzyma, po odpaleniu obroty czasem falują od 1k do 1,5k a czasem gdy spadną poniżej 3k to silnik zaczyna gasnąć, czy jest tu winny silniczek krokowy? Dodam jeszcze, że zimny silnik ciężko odpala, zaskoczy na chwile i gaśnie, kilka razy trzeba sie pomęczyć
- piotrek693374
- User
- Posty:10
- Rejestracja:2011-05-07, 16:47
- Lokalizacja:z nienacka
niestety z podpięciem jest problem, nie ma złącza obd 2, można tylko błyski liczyć, kostka do samodiagnostyki ma 2 piny, możecie poradzić czy opłaca sie wymieniać krokowca? Kilka osób mi tak poradziło. Dotankowałem gazu, i na gazie chodzi dobrze na niskich obrotach, ale sie zamula, jak docisne deske to przy 3k obrotów walnie w tłumik i nie chce sie wyżej wkręcać, natomiast na postoju, powoli sie wkręci do 6k ( wkręciła by się wyżej, ale jej tak wysoko nie wkręcałem)
Który rok?? A on ci wogóle pali na wszystkie gary bo z tego co piszesz to zaczyna mi się wydawać że nie . Zobacz jeszcze jak będzie się zachowywał na wypiętej sądzie. Krokowiec gra rolę tylko na puszczonym gazie i nie miałby nic do zamulania auta .
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- piotrek693374
- User
- Posty:10
- Rejestracja:2011-05-07, 16:47
- Lokalizacja:z nienacka
1996r. jak sie zagrzeje po paru minutach silnik chodzi równo, nie trzęsie nim, na słuch to dźwięk jest normalny jak na 4 cylindry, tylko czasem ma odpaly nagle obroty spadają wtedy jakby na jednym cylindrze chodził, po dodaniu gazu wali w tłumik i nie chce się wkręcić i gaśnie, po ponownym odpaleniu zapali na jeden gar a po paru sekundach chodzi na wszystkie, a gdy już sie na gaz przełączy to obroty trzymają sie na 2k, nie falują, chodzi normalnie tylko ponad 3k obrotó sie troche zamula i czasem se w tłumik walnie, w wolnej chwili nagram filmik
Czy takie ciężkie odpalanie może być związane z nie załączaniem się ssania? Czy jest to możliwa przyczyna? Na zimny silnik pierwsze dwie próby odpalenia silnik wogóle się nie oddzywa, następne 4,5 załapuje na jeden gar gdzieś tak za 7-8 razem da rade się wkręcić, czy ssanie można jakoś sprawdzić?
Czy takie ciężkie odpalanie może być związane z nie załączaniem się ssania? Czy jest to możliwa przyczyna? Na zimny silnik pierwsze dwie próby odpalenia silnik wogóle się nie oddzywa, następne 4,5 załapuje na jeden gar gdzieś tak za 7-8 razem da rade się wkręcić, czy ssanie można jakoś sprawdzić?
- piotrek693374
- User
- Posty:10
- Rejestracja:2011-05-07, 16:47
- Lokalizacja:z nienacka
Wrzucam filmik http://www.youtube.com/watch?v=hYT5fN_W ... e=youtu.be
Z samodiagnostyki wychodzi tylko czujnik prędkości pojazdu
Z samodiagnostyki wychodzi tylko czujnik prędkości pojazdu