Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando Recepta online | E-recepta przez internet na e-recepta.net

Ciężko odpala i słaba prędkość ... Zipp

Skutery forum - Pomoc ze skuterem, motocyklem i innymi jednośladami.
Awatar użytkownika
mato977
User
User
Posty:14
Rejestracja:2013-04-03, 16:21

2013-04-03, 16:26

Witam, odnoszę się do Was z proźbą o pomoc w moim skuterku:)
A więc jestem posiadaczem zipp`a Quantum gt5 2t 2007rok po remoncie silnika a dokładnie : Głowica pierścienie tłok cylinder. Myślę że wszystko było prawidłowo docierane.
gdy skuter troszeczkę dłużej pochodzi ciężko go odpalić;/
Tak samo co jego v-max ? Zwykłe 50ccm wynosi ok 75kmh a u mnie 80ccm z sportowym tłumikiem 70kmh.. PROSZĘ O POMOC !
Awatar użytkownika
mato977
User
User
Posty:14
Rejestracja:2013-04-03, 16:21

2013-04-03, 16:35

Powietrza lewego nie łapie .. A co do zalewania to pojęcia nie mam. jak dłużej pochodzi co prawda coś kapie, prawdopodobnie olej ..
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty:1688
Rejestracja:2010-03-11, 13:54
Lokalizacja:Polska
Kontakt:

2013-04-03, 16:39

Jak nie chce odpalić wykręć świece i sprawdź czy nie jest zalana. A na zimnym odpala bez problemu ??
Awatar użytkownika
mato977
User
User
Posty:14
Rejestracja:2013-04-03, 16:21

2013-04-03, 16:42

świeca jest nowa, na zimnym odpala ale też cięzko ..ale jak jest cieply to już jest masakra <placze>
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty:1688
Rejestracja:2010-03-11, 13:54
Lokalizacja:Polska
Kontakt:

2013-04-03, 16:51

To że świeca jest nowa nie znaczy że nie będzie go zalewać, sprawdź jeszcze kranik ( zawór podciśnieniowy) może go przez niego zalewać jak zdejmiesz przewody idące od kranika do gaźnika nie powinno z nich lecieć paliwo jeden prawdopodobnie grubszy i cieńszy zdejmij oba i z grubszego nie powinno lecieć paliwo, zassij przez ten cieńszy powietrze i tym grubszym powinno polecieć paliwo jak poczujesz w tym cienkim paliwo to też jest nie dobry.
Awatar użytkownika
mato977
User
User
Posty:14
Rejestracja:2013-04-03, 16:21

2013-04-03, 17:00

Kranik też jest dobry. Ręce opadają ..
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty:1688
Rejestracja:2010-03-11, 13:54
Lokalizacja:Polska
Kontakt:

2013-04-03, 17:35

A zmierz teraz kompresje i napisz ile wskazuje. I jeszcze napisz jaki masz filtr seryjny czy stożek ??
Awatar użytkownika
mato977
User
User
Posty:14
Rejestracja:2013-04-03, 16:21

2013-04-03, 17:39

Seryjny.
A zmierz teraz kompresje i napisz ile wskazuje
O co chodzi ?
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez mato977, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty:1688
Rejestracja:2010-03-11, 13:54
Lokalizacja:Polska
Kontakt:

2013-04-03, 17:48

Nagrzej silnik, wykręć świece i sprawdź ciśnienie manometrem. Zobaczymy jak został dotarty, problem pojawił od razu po remoncie czy jakiś czas temu?? Spróbuj jeszcze wyregulować gaźnik, wzbogac mieszankę, zmniejsz powietrze.
Awatar użytkownika
mato977
User
User
Posty:14
Rejestracja:2013-04-03, 16:21

2013-04-03, 18:02

Yhym, manometra nie mam, ale jutro pojadę do kolegi i zobaczymy. od razu po remoncie jak i przed remontem
Awatar użytkownika
mato977
User
User
Posty:14
Rejestracja:2013-04-03, 16:21

2013-04-05, 15:26

byłem u kolegi i mówi że wszystko ok, i co teraz ?
Awatar użytkownika
mato977
User
User
Posty:14
Rejestracja:2013-04-03, 16:21

2013-04-10, 18:13

Jeśli chodzi o odpalanie problem został rozwiązany, przecczyściłem gaźnik itp, Ale co z V-MAX ? Dobija mnie to że tylko 75;/
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty:1688
Rejestracja:2010-03-11, 13:54
Lokalizacja:Polska
Kontakt:

2013-04-10, 19:29

A może nie masz pościąganych wszystkich blokad. Czytałeś jakie u Cb występują i sprawdzałeś czy masz ściągnięte ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc motocyklowa”