Witam mam problem z renault kangoo 1.9 dti 2000r odpalam auto najczęściej na zimnym lub po postoju kilka sekund auto pracuje ładnie a nagle zapala się servis i auto zaczyna nie równo pracowac jak by się coś załączyło słychać głuchy dźwięk, jak zdejmę wtyczkę od przepływomierza lub od takiego jakby silniczka obok w kolektorze ssącym to silnik znowu równo pracuje. Zczytałem błedy w programie DDT ale nie wiem gdzie można znaleźć opisy tych błędów błedy jakie wyskoczyły to 1014, 1006, 1002
Proszę o pomoc co może być przyczyną
Renault kangoo 1.9 dti nierówna praca silnika
Moderator:raptus1984
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Prawdopodobnie ten silniczek o którym piszesz to EGR nim steruje przepływomierz więc dlatego jest to powiązane, na Twoim miejscu zaczął bym od przepływomierza.kangoo pisze: jak zdejmę wtyczkę od przepływomierza lub od takiego jakby silniczka obok w kolektorze ssącym
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Damian skąd masz opisy tych błędów
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
A z jakiego bo kiedyś szukałem tłumaczeń i nie mogłem znaleźć.
Przynajmniej bez błędów. Polskie tłumaczenia są do dupy, zamiast ich szukać to lepiej pouczyć się języków bardziej przyjaznych technice.Damian09 pisze:Szkoda ze po angielsku
Witam.Mam problem z Renault Scenic 1.9 dci,pali bardzo ładnie ale po zagrzaniu obroty zaczynają falować chwilowo i powracają do normy.Proces tan powtarza się nierównomiernie ale istnieje.Czyżby to początek problemu przepływomierza ?
Pozdrawiam wszystkich.
Pozdrawiam wszystkich.