Golf 3 problem z temperaturom!
Moderator:raptus1984
- raptus1984
- Początkujący
- Posty:56
- Rejestracja:2010-05-02, 10:55
- Lokalizacja:malbork
na poczatek sprawdz czy działa wentylator zepnij go na krótko jesli nie to czujnik padł,potem sprawdz termostat
Jeśli masz możliwość sprawdź sondę, może aparaturę silnika krokowego i sam silnik (o ile tu jest takowy)
Gaśnie po rozgrzaniu więc u siebie pierwsze co to podejrzewałbym jakieś przebicie ale znowu silnik zacząłby nierówno pracować czy przerywać czy coś a mówisz że gaśnie od razu więc dziwne..
Przewody W/N możesz wymienić, świece i cewkę też..
To są takie moje propozycję ale narazie poczekajmy aż ktoś jeszcze się wypowie, nie chcę Cie wprowadzić w błąd i narazić na niepotrzebne koszty..
pozdrawiam
Gaśnie po rozgrzaniu więc u siebie pierwsze co to podejrzewałbym jakieś przebicie ale znowu silnik zacząłby nierówno pracować czy przerywać czy coś a mówisz że gaśnie od razu więc dziwne..
Przewody W/N możesz wymienić, świece i cewkę też..
To są takie moje propozycję ale narazie poczekajmy aż ktoś jeszcze się wypowie, nie chcę Cie wprowadzić w błąd i narazić na niepotrzebne koszty..
pozdrawiam
MAX - wymień korek w chłodnicy lub zbiorniczku (nie pamietam jak tam jest)
-powinieneś sprawdzić kiedy sie zagotował czy chłodnica była gorąca- jeśli nie to padł termostat
-mogła się skończyć uszczelka pod głowicą (wtedy masz twarde weze)
- objawy (bardzo szybko się przegrzewa) wskazują jeszcze na pompę wody...
-wentylator sprawdz tak jak kolega radził, sprawdż też czujnik temp w chłodnicy (ostrożnie przy wykręcaniu żeby nie pęknąć chłodnicy:) podgrzej do troche np świeczką i sprawdź czy zamyka obwód (akumulator, jakaś żarówka i 2m przewodu)
-chyba jeszcze jest tam jakiś przekażnik ale z elek. słaby jestem
a najlepiej podjedź do machera
-powinieneś sprawdzić kiedy sie zagotował czy chłodnica była gorąca- jeśli nie to padł termostat
-mogła się skończyć uszczelka pod głowicą (wtedy masz twarde weze)
- objawy (bardzo szybko się przegrzewa) wskazują jeszcze na pompę wody...
-wentylator sprawdz tak jak kolega radził, sprawdż też czujnik temp w chłodnicy (ostrożnie przy wykręcaniu żeby nie pęknąć chłodnicy:) podgrzej do troche np świeczką i sprawdź czy zamyka obwód (akumulator, jakaś żarówka i 2m przewodu)
-chyba jeszcze jest tam jakiś przekażnik ale z elek. słaby jestem
a najlepiej podjedź do machera
KAŻDA MASZYNA JEST WARTA TYLE ILE CZŁOWIEK KTÓRY JĄ OBSŁUGUJE...
janusz- obstawiam rozrusznik
Plus- gdzie jest napisane że silnik gaśnie??:)
Plus- gdzie jest napisane że silnik gaśnie??:)
KAŻDA MASZYNA JEST WARTA TYLE ILE CZŁOWIEK KTÓRY JĄ OBSŁUGUJE...
- czaszek666
- User
- Posty:1
- Rejestracja:2012-08-10, 05:26
na poczatek zagrzej silnik do 90 sprawdz czy nie masz wyciekow sprawdz przeody od chłodnicy jak gorace to zrób mostek na wtyczce od czujnika jesli właczy sie wentylator to wymien czujnik a jak nie to wymien wentylator , mozesz tez wyjac termostat i sprawdzic czy sie otwiera i czy domyka do konca ewentualnie czy pompa wody nie wyje,zobacz tez czy na korku oleju nie robi sie nalot jak kawa ze smietankato jesli tak to masz walnieta uszczelke pod glowica ale spotkalem sie ze robilo sie tak jesli samochodem sie bardzo zadko jezdzi moze tez byc gdzies zapowietrzony
chyba wsjo co mozesz zrobic
chyba wsjo co mozesz zrobic
Dokładnie. Mamy dwa tematy w jednym poście trzeba to posprzątać.
A co do kolegi z problemami rozruchu to opisz dokładniej co się dzieje czy na ciepłym rozrusznik kręci ale nie odpala czy rozrusznik nie zaskakuje ??
A co do kolegi z problemami rozruchu to opisz dokładniej co się dzieje czy na ciepłym rozrusznik kręci ale nie odpala czy rozrusznik nie zaskakuje ??
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- Majonez850
- Automistrz
- Posty:179
- Rejestracja:2012-05-27, 10:48
- Lokalizacja:Bolechowo Osiedle
Ciekawe przez dwa lata się auto gotuje i da się jeździć