 i jakim cudem on jeździł bez sondy
 i jakim cudem on jeździł bez sondy 
Internetowy warsztat samochodowy." />
Moderator:raptus1984
 gdzie jeszcze można sprawdzić oznaczenie silnika i gdzie podłaczyć ta sondę bo nigdzie nei była podłaczona
 gdzie jeszcze można sprawdzić oznaczenie silnika i gdzie podłaczyć ta sondę bo nigdzie nei była podłaczona 

 Sprawdź numery sterownika to będzie wiadomo od czego jest. ECU w podszybiu siedzi. Poszukaj też naklejki w bagażniku tam powinny być wszystkie dane, i na osłonie rozrządu zazwyczaj jest kod silnika.
 Sprawdź numery sterownika to będzie wiadomo od czego jest. ECU w podszybiu siedzi. Poszukaj też naklejki w bagażniku tam powinny być wszystkie dane, i na osłonie rozrządu zazwyczaj jest kod silnika.

a ty kolego wiesz o tym że pojemność cylindra to średnica razy skok tłoka? skoro zmierzyłeś średnicę to zakładam że masz zdjętą głowicę, najłatwiej zmierzyć pojemność zalewając cylinder olejem gdy tłok jest w DMP.a średnica jest 76,5 czyli od 1,4
Jeżeli jest odpięta dobrze poszukać musi być kostka do wpięcia, sonda przed katalizatorem musiała być w tym aucie. A jeździ bo jest w trybie awaryjnym tyle że pali co niemiara.golfinowo pisze:Witam w moim golfie 4 1,4 16v jest odpieta pierwsza z 2 sond i jeszcze jedna kostka nie wiem od czego wie ktoś lub posiada jakiś schemat gdzie podpiąć pierwszą sondęi jakim cudem on jeździł bez sondy
 
Mniej ważne jaki silnik, tylko co nim steruje.zico pisze:Sprawdź numery sterownika to będzie wiadomo od czego jest.