Co jest przyczyną że pedał jest twardy oraz że skrzypi?
Silnik benzyna
s40 1996 Twardy pedał sprzęgła
Moderator:raptus1984
Musisz dokladniej opusac jak bardzo twardy jest czy po wcisnieciu wraca swobodnie do gory? Prawdopodobnie masz zatarta linke sprzegla (w tym roczniku chyba jeszcze byla linka) pozatym mozesz jeszcze sprawdzic czy przewod podcisnienia jest caly
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
A jak nie linka to docisk do wymiany
Odświeżam Panowie
http://www.sprzeglo.com.pl/artykuly-por ... -sprzegla/
wg. Tego artykułu sprzęgło nowe powinno wciskać się lekko i brać od samego dołu.
To dlaczego nowy zestaw bierze w połowie a auto zacznyna jechać pod koniec puszczania pedału łapie raczej od góry. Przez pierwsze kilka cm nie ma żadnej reakcji.
Pedał jest dosyć sprężysty i odbija a nie jak w niektórych autach to jakby wcale oporu nie byłu na sprzęgle.
http://www.sprzeglo.com.pl/artykuly-por ... -sprzegla/
wg. Tego artykułu sprzęgło nowe powinno wciskać się lekko i brać od samego dołu.
To dlaczego nowy zestaw bierze w połowie a auto zacznyna jechać pod koniec puszczania pedału łapie raczej od góry. Przez pierwsze kilka cm nie ma żadnej reakcji.
Pedał jest dosyć sprężysty i odbija a nie jak w niektórych autach to jakby wcale oporu nie byłu na sprzęgle.
Wiec Docisk, tarcza i Łożysko są nowe
Podczas wciskania coś skrzypi i strzela (głośno) podczas puszczania też jest opór
A wysprzeglik?
Do tego jak wcisnę sprzęglo i odrazu dam wsteczny to bieg R zgrzyta.
Jak odrazu dam 1 to też coś cieżko wchodzi potem już elegancko to samo R.
Pierwszy raz po wciśnięciu sprzegła cięzej wchodzi którykolwiek bieg do przodu a R zgrzyta
Podczas wciskania coś skrzypi i strzela (głośno) podczas puszczania też jest opór
A wysprzeglik?
Do tego jak wcisnę sprzęglo i odrazu dam wsteczny to bieg R zgrzyta.
Jak odrazu dam 1 to też coś cieżko wchodzi potem już elegancko to samo R.
Pierwszy raz po wciśnięciu sprzegła cięzej wchodzi którykolwiek bieg do przodu a R zgrzyta
jak w tym aucie wygląda ta skrzynia za każdym razem jak rozprzęgłam to musze czekać aby się przestała kręcić a samo rozprzęgnie nie wyhamowuje trybów?
Na placu mam też Merivę Opla to tam mozna odrazu r dać ani nie zająknie
To samo biegi do przodu a pedał pracuje tak lekko że można podejrzewać że jest zapowietrzony, łapie od dołu w Merivie.
W s40 raczej w środku ku górze.
Co ciekawe jak odpowietrzyłem wysprzęglik to przez pierwsze 10 wciśnięć pedał łapał na dole i jakby lżej chodzil.
Na placu mam też Merivę Opla to tam mozna odrazu r dać ani nie zająknie
To samo biegi do przodu a pedał pracuje tak lekko że można podejrzewać że jest zapowietrzony, łapie od dołu w Merivie.
W s40 raczej w środku ku górze.
Co ciekawe jak odpowietrzyłem wysprzęglik to przez pierwsze 10 wciśnięć pedał łapał na dole i jakby lżej chodzil.