Witam.
Może ktoś pomoże?
Kupiłem niedawno Lwa. Problem w tym, że po kilku dniach ładnej jazdy niechciał odpalić (objawy słaby akumulator). Podłaczyłem przewody, moment odpalił. Zrobiłem ze 100 km, rano idę do samochodu znowu to samo-niechce odpalić. Powtórka-kable itd, odpalił-ale zapaliła się kontrolka silnika. W ciągu godz kilka razy odpaliłem-zgasiłem, ok. Pojechałem na miasto, poszedłem na poczte, po ok 15 minutach wruciłem i nic, klapa, niepali. Znowu kable itd. wruciłem do domu, postawiłem i już niechce palić. Ktoś na forum radzil restart BSI, nic niedało. Niewiem co robić. Po doładowaniu aku, kręci jak trzeba, pompka zalącza się, bezpieczniki posprawdzane, na plaku też niechce odpalić. Ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam czekam na pomoc.
Peugeot 406 2.0 HDi
Moderator:raptus1984
Używasz tego testera (PP2000) i co daje radę ? Daje się coś tym zdiagnozować ? Kiedyś o tym słyszałem ale szczerze mówiąc nie użytkowałem porównywalne funkcje do vaga ?
Jak wiem to powiem, jak mogę to pomogę
Pomogłem? Postaw browarka
Pomogłem? Postaw browarka
rozumiem ze nie chce odpalic bo nie kręci tzn rozładowany aku , Jesli masz np drugi samochód zamien akumulatory jsli nie pomoże to albo nie masz ładowania ale to raczej objawiało by sie kontrolką (chyba ze została usunięta)
albo masz zbyt duży prąd spoczynkowy aby to sprawdzić potrzebujesz najprostszego miernika (albo podjedz poprostu do elekrronika)
Auto nie posiada alarmu?? Radia nie montowałeś?/
albo masz zbyt duży prąd spoczynkowy aby to sprawdzić potrzebujesz najprostszego miernika (albo podjedz poprostu do elekrronika)
Auto nie posiada alarmu?? Radia nie montowałeś?/
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo