Problem z fiat cc700
Moderator:raptus1984
Witam! Problem tak jak w temacie!! auo posiadało gaznnik Aisam <chinski> zmieniony na FSO oryginalny fiata, po odpaleniu auta płyn ze zbiornika przelewa się do komory spalania po czym znajduje ujście w wydechu??? czy to wina złego podpięcia wężyków do gażnika? proszę o pomoc !
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez ksyza2, łącznie zmieniany 1 raz.
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
płyn chłodniczy dostaje sie do cylinrów tak? to proste, nieszczelna albo uszkodzona uszczelka pod gaźnikiem
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
a jest możliwośc złego podpięcia wężyków.. / przy Polskim gazniku to jest (WEBER).. posiada 2 króćce jeden paliwowy a toż pod nim znajduje się kolejny.. i pod ten dolny podpiety jest waż w ktorym płynie płyn chłodniczy??/ czy to aby dobre podpięcie..? czy tak to ma być podłączone ?
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
a ty uważasz że gdybyś podłączył wąż wodny pod kruciec paliwowy to by ci ten silnik chodził na płynie chłodniczym???
wiem że nie chce ci sie demontować spowrotem gaźnika bo to nie mało roboty ale skoro uszkodziłeś uszczelkę pod nim to nie masz wyboru.
wiem że nie chce ci sie demontować spowrotem gaźnika bo to nie mało roboty ale skoro uszkodziłeś uszczelkę pod nim to nie masz wyboru.
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
silnik po zalaniu płynu chlodniczego do zbiorniczka od razu przestal dzialać.. odkręciłem tłumik i walała się spora ilośc świeżego płynu chłodniczego z silnika..auto nie pali... bo normalne jeśli zalany jest płynem... myśle że problem tkwi w przewodach..jeszcze jedno pytanie czy gaznik <weber> ma coś takiego jak powrót nadmiaru paliwa z gaznika spowrotem do zbiornika bo wcześniejszy chinski był chłodzony płynem z chłodnicy, czy ten też posiada taką możliwość???
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
ten gaźnik jak i inne gaźniki nie potrzebuje powrotu bo ma komore pływakową, w której pływak otwiera i zamyka dopływ paliwa z pompki, płyn w cylindrach może sie pojawić albo z powodu uszkodzonej uszczelki pod głowicą, uszczelki pod kolektorem ssącym lub pękniętej głowicy/bloku
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Zgadzam się i ja byłem w takim stanie, że miałem dość i kupiłem 3 lata temu nowy silnik z włoch i śmiga. Jeżeli chcesz jest do sprzedania auto na chodzie lub na części. Więcej na PWdawid2110 pisze:niestety też miałem cieniasdka 700 i wywalanie uszczelki pod głowicą to ich dosć częsta wada