Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando Recepta online | E-recepta przez internet na e-recepta.net

Problem z fiat cc700

Masz problem z samochodem? Pomożemy Ci rozwiązać każdy problem z autem. Internetowy warsztat samochodowy.

Moderator:raptus1984

Awatar użytkownika
ksyza2
User
User
Posty:3
Rejestracja:2012-11-10, 17:41

2012-11-10, 18:30

Witam! Problem tak jak w temacie!! auo posiadało gaznnik Aisam <chinski> zmieniony na FSO oryginalny fiata, po odpaleniu auta płyn ze zbiornika przelewa się do komory spalania po czym znajduje ujście w wydechu??? czy to wina złego podpięcia wężyków do gażnika? proszę o pomoc !!!
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez ksyza2, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
arnipoznań
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:713
Rejestracja:2012-02-17, 20:22
Lokalizacja:PZ

2012-11-10, 21:33

płyn chłodniczy dostaje sie do cylinrów tak? to proste, nieszczelna albo uszkodzona uszczelka pod gaźnikiem
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Awatar użytkownika
ksyza2
User
User
Posty:3
Rejestracja:2012-11-10, 17:41

2012-11-11, 12:29

a jest możliwośc złego podpięcia wężyków.. ??/ przy Polskim gazniku to jest (WEBER).. posiada 2 króćce jeden paliwowy a toż pod nim znajduje się kolejny.. i pod ten dolny podpiety jest waż w ktorym płynie płyn chłodniczy??/ czy to aby dobre podpięcie..? czy tak to ma być podłączone ???
Awatar użytkownika
arnipoznań
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:713
Rejestracja:2012-02-17, 20:22
Lokalizacja:PZ

2012-11-11, 14:25

a ty uważasz że gdybyś podłączył wąż wodny pod kruciec paliwowy to by ci ten silnik chodził na płynie chłodniczym???
wiem że nie chce ci sie demontować spowrotem gaźnika bo to nie mało roboty ale skoro uszkodziłeś uszczelkę pod nim to nie masz wyboru.
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Awatar użytkownika
ksyza2
User
User
Posty:3
Rejestracja:2012-11-10, 17:41

2012-11-11, 14:44

silnik po zalaniu płynu chlodniczego do zbiorniczka od razu przestal dzialać.. odkręciłem tłumik i walała się spora ilośc świeżego płynu chłodniczego z silnika..auto nie pali... bo normalne jeśli zalany jest płynem... myśle że problem tkwi w przewodach..jeszcze jedno pytanie czy gaznik <weber> ma coś takiego jak powrót nadmiaru paliwa z gaznika spowrotem do zbiornika bo wcześniejszy chinski był chłodzony płynem z chłodnicy, czy ten też posiada taką możliwość???
Awatar użytkownika
arnipoznań
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:713
Rejestracja:2012-02-17, 20:22
Lokalizacja:PZ

2012-11-11, 20:57

ten gaźnik jak i inne gaźniki nie potrzebuje powrotu bo ma komore pływakową, w której pływak otwiera i zamyka dopływ paliwa z pompki, płyn w cylindrach może sie pojawić albo z powodu uszkodzonej uszczelki pod głowicą, uszczelki pod kolektorem ssącym lub pękniętej głowicy/bloku
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2012-11-19, 20:09

niestety też miałem cieniasdka 700 i wywalanie uszczelki pod głowicą to ich dosć częsta wada
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
trebor70
Automistrz
Posty:134
Rejestracja:2012-02-24, 21:59
Lokalizacja:lubelskie

2012-11-23, 08:16

dawid2110 pisze:niestety też miałem cieniasdka 700 i wywalanie uszczelki pod głowicą to ich dosć częsta wada
Zgadzam się i ja byłem w takim stanie, że miałem dość i kupiłem 3 lata temu nowy silnik z włoch i śmiga. Jeżeli chcesz jest do sprzedania auto na chodzie lub na części. Więcej na PW
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc samochodowa”