Golf III 1.9 TDI nie grzeją świece
Moderator:raptus1984
Golf III 1.9 TDI 110 km AFN 98r przy odpalaniu kontrolka pojawia się tylko na sekundę i bardzo ciężko odpalić, gdy odepnę czujnik temperatury cieczy odpala o wiele lepiej i kontrolka świeci się prawie 20 s. W czym problem czujnik tem. do wymiany czy jakiś przekaźnik
Może podmień wyłącznik stop-u. Nie jestem pewien czy to w podobnym modelu i typie ale miałem kiedyś takiego gościa ale wymiana włącznika pomogła .
Akurat tej informacji nie traktuj jako pewne ... ale może to być przyczyną .
Akurat tej informacji nie traktuj jako pewne ... ale może to być przyczyną .
Moim zdaniem pierwsze co to powinieneś:
-podczepić się kompem sprawdzić czy w układzie są jakieś błędy .
-Wykręcić czujnik temperatury znaleźć gdzieś w necie charakterystykę czujnika temp. dla twojego modelu no i bierzesz nalewasz do naczynia wrzątek (100*) no i mierzysz multimetrem parametry jeśli zgadzają się z tymi na wykresie czujnik jest ok . No chyba że jesteś z tych ludzi co wolą kupić nowy czujnik
Powodzenia !
P.S.
http://www.sendspace.com/file/80ycae
Tu ci wysyłam charakterystykę pobierz to sobie
-podczepić się kompem sprawdzić czy w układzie są jakieś błędy .
-Wykręcić czujnik temperatury znaleźć gdzieś w necie charakterystykę czujnika temp. dla twojego modelu no i bierzesz nalewasz do naczynia wrzątek (100*) no i mierzysz multimetrem parametry jeśli zgadzają się z tymi na wykresie czujnik jest ok . No chyba że jesteś z tych ludzi co wolą kupić nowy czujnik
Powodzenia !
P.S.
http://www.sendspace.com/file/80ycae
Tu ci wysyłam charakterystykę pobierz to sobie
Gdzie jest ten wyłącznik i co on ma do świec nie znam się na tym.Du-Di pisze:Może podmień wyłącznik stop-u. Nie jestem pewien czy to w podobnym modelu i typie ale miałem kiedyś takiego gościa ale wymiana włącznika pomogła .
Akurat tej informacji nie traktuj jako pewne ... ale może to być przyczyną .
PS Czujnik już wymieniony ale bez zmian
Mam jeszcze pytanie czy kąt wtrysku sprawdzać na zimnym czy ciepłym silniku bo na ciepłym jak odpala dobrze wynosi ok 050 - 060 czyli chyba dobrze ale tak jest po wejściu w bloki pomiarowe bo gdy kliknę nastawy podstawowe zmienią się charakterystyka pracy silnika i jest chyba ponad 200. Proszę o info na jakim silniku to sprawdzać i w którym miejscu w programie ?
Kąt sprawdzamy na ciepłym rozgrzanym silniku. Vag ma pokazywać minimum 80*.
vag - silnik - nastawy podstawowe - grupa 000 drugie okienko od lewej.
Jak wejdziesz w nastawy podstawowe to ma mrugać kontrolką świec żarowych.
vag - silnik - nastawy podstawowe - grupa 000 drugie okienko od lewej.
Jak wejdziesz w nastawy podstawowe to ma mrugać kontrolką świec żarowych.