Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando Recepta online | E-recepta przez internet na e-recepta.net

Jak sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia CR vivaro

Masz problem z samochodem? Pomożemy Ci rozwiązać każdy problem z autem. Internetowy warsztat samochodowy.

Moderator:raptus1984

Awatar użytkownika
diagnostic
Początkujący
Posty:75
Rejestracja:2012-02-18, 11:09

2013-05-15, 06:22

Witam jak sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia common rail w oplu vivaro 1.9 DCI samochód nie odpala, chciał bym sprawdzić pompę, ciśnienie itd. ale nie wiem jak to zrobić.
Awatar użytkownika
arnipoznań
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:713
Rejestracja:2012-02-17, 20:22
Lokalizacja:PZ

2013-05-15, 17:46

komputerem się sprawdza jakie daje ciśnienie
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Awatar użytkownika
Damian09
Początkujący
Posty:99
Rejestracja:2012-10-30, 22:37
Lokalizacja:Drezdenko

2013-05-16, 09:50

a probowales go odpalic w jakis inny sposób ??
Awatar użytkownika
diagnostic
Początkujący
Posty:75
Rejestracja:2012-02-18, 11:09

2013-05-17, 07:40

Odpaliłem go pompując ręczną pompką paliwo potem juz pracował o własnych siłach i tak odpalił 2x a dzisiaj już nie odpala są jakieś błędy bo świeca się kontrolki dzisiaj sprawdzę i napisze jakie ma błędy.
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2013-07-23, 19:03

najpierw dokładnie odczytaj błędy i zrób diagnostyke . Aby sprawdzić pompę w comonie potrzebne są komputer i specjalne zaślepki którymi zaślepia się wyjścia na wtryski a robi sie to tak:
zaślepiasz układ zostawiasz tylko przewód paliwowy między pompą a listwą wtryskową (jeśli posiada zawór bezpieczeństwa na listwie to go nie wykręcaj ) podłączasz komputer i kręcisz rozrusznikiem cisnienie powinno bardzo szybko wzrastać (i tu trzeba jeszcze znaleść info na jakim ciśnieniu otwierają sie zawory przelewowe bo nie wiem ile dokładnie jest w oplu)
w każdym bąć razie ciśnienie po zaprzestaniu kręcenia nie powinno spadać jeśli radykalnie spadnie to pompa lub zaworek w pompie do wymiany. Problemy z odpalaniem i złe ciścienia na listwie mogą powodować też przecieki we wtryskach nie koniecznie pompa



UWAGA PRACUJĄC PRZY UKLADACH WYSOKIEGO CISNIENIA ZACHOWAJ SZCZEGULNA CZYSTOSC WTRYSKI SA BARDZO CZULE NA ZABRUDZENIA!!!!
A i teoretycznie książka mówi że przewody paliwowe miedzy listwą wtryskową a wtryskami są jednorazowe i po odkręceniu powinno sie je wymienić na nowe
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc samochodowa”