Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando

Schemat rozrządu VW LT 2.5 TDI

Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty:1688
Rejestracja:2010-03-11, 13:54
Lokalizacja:Polska
Kontakt:

2012-03-25, 17:59

Schemat rozrządu volkswagen LT 2.5 TDI
Załączniki
lt.png
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Mechaniczny, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
zloty01
User
User
Posty:6
Rejestracja:2012-04-21, 20:52

2012-09-08, 21:17

I należało by dopisać że pompę "na zegar" ustawiamy na 0.55.Lub po podłączeniu dedykowanego testera w nastawach podstawowych na wartość 050. <magik>
Awatar użytkownika
lacoste80
User
User
Posty:1
Rejestracja:2012-12-20, 15:18

2012-12-20, 15:20

zloty01 pisze:I należało by dopisać że pompę "na zegar" ustawiamy na 0.55.Lub po podłączeniu dedykowanego testera w nastawach podstawowych na wartość 050. <magik>
A dokładnie na ten zegar to jak?
Mierząc od wierzchołka krzywki ma być 0.55 czy od podstawy?
Ja ustawiłem wał na znak,pompe na znak(centymetr w prawo patrząc od przodu bo się mijało z krzywką jak było centralnie na znakach)wkręciłem czujnik i kręciłem pompą w prawo aż zatrzywała sie wskazówka.Wyzerowałem czujnik i kręciłem w lewo od tego zera (czyli od podstawy krzywki) o 0.55 mm.No i lipa zapala od strzała jak ciepły i nawet nie kopci moc też ok ale z rana to masakra.Łapie ale ciężko i dymi na biało ąż do zagrzania.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”