Schemat rozrządu VW LT 2.5 TDI
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Schemat rozrządu volkswagen LT 2.5 TDI
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Mechaniczny, łącznie zmieniany 3 razy.
A dokładnie na ten zegar to jak?zloty01 pisze:I należało by dopisać że pompę "na zegar" ustawiamy na 0.55.Lub po podłączeniu dedykowanego testera w nastawach podstawowych na wartość 050.
Mierząc od wierzchołka krzywki ma być 0.55 czy od podstawy?
Ja ustawiłem wał na znak,pompe na znak(centymetr w prawo patrząc od przodu bo się mijało z krzywką jak było centralnie na znakach)wkręciłem czujnik i kręciłem pompą w prawo aż zatrzywała sie wskazówka.Wyzerowałem czujnik i kręciłem w lewo od tego zera (czyli od podstawy krzywki) o 0.55 mm.No i lipa zapala od strzała jak ciepły i nawet nie kopci moc też ok ale z rana to masakra.Łapie ale ciężko i dymi na biało ąż do zagrzania.