Dziś rano podczas odpalania uruchamiał się tak jakby nie na wszystkich cylindrach( nie znam się ale takie mam wrażenie ponieważ bardzo trzęsło samochodem) po 5 próbie udało się odpalić, pojechałem do pracy po 8 godzinach ładnie odpalił wracając do domu pokazała się kontrolka od ESP i zaczęło trząść samochodem lekko i po chwili coraz mocniej. Wyłączyłem włączyłem samochód na kilometr lub 2 było dobrze i po chwili znowu zapaliła się kontrolka od ESP ale teraz już tak mocno nie trzęsło samochodem, wróciłem do domu zrobiłem VAGiem Auto-log (kontrolka od ESP cały czas się paliła bo specjalnie nie wyłączałem samochodu żeby błąd nie zniknął) log wrzucę niżej. Wyłączyłem samochód po 4 godzinach chciałem wyjechać z domu a tu auto w ogóle nie chce zapalić, rozrusznik kręci ładnie, Akumulator mam dobry. Nie wiem co się stało. Na co stawiacie ? Co mogło się stać?
Zapomniałem jeszcze dodać że jak przekręcę stacyjkę to pali się kontrolka od ESP a podczas próby odpalenia (kręcenia rozrusznikiem) świeci się kontrolka od ABS. Martwi mnie to że ostatnio już 2 razy po dłuższym kręceniu rozrusznikiem (10-15 sek) pokazała się na komputerze duża konewka od oleju z której kapał olej. Przepraszam za moje tłumaczenie ale staram się żebyście dokładnie wiedzieli o co chodzi.
oto log który zrobiłem jak ostatni raz samochód był odpalony i świeciła się kontrolka od ESP czyli błąd nie był zresetowany wyłączeniem zapłonu.

a tu log który zrobiłem już niestety na tylko przekręconym zapłonie bo samochód już nie odpalał:(

a oto bloki które robiłem kilka tygodni temu gry tylko zaczęła pokazywać się kontrolka od ESP i zaczynało trząść samochodem:
logi zrobione z uruchomionym silnikiem


a tu ostatnie bloki ale niestety już tylko na przekręconym zapłonie bo samochód już nie odpalał:( -

jeśli zły dział bardzo proszę o przeniesienie
znalazłem jeszcze jeden log który zrobiłem niedawno jak wyskoczyła kontrolka od ESP
17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144) / (N145), Short to Plus
17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243), Regulation Range Exceeded
17664 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62), Open or Short to Plus
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240), Regulation Range Exceeded
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241), Regulation Range Exceeded
mówi coś wam to więcej co mogło się stać?