Witam wszystkich i zwracam sie do was z moim problemem bo mi juz rece opadly .A wic w wakacje kupilem volvo jak w temacie wymieniłem alternator byl padniety auto jezdzilo ale nie bylo zbyt mocne i rozwijało predkosc 120km na maxa . W silniku zostało wymienione swiece,kable,kopulka,palec,cewka zaplonowa NGK,czujnik polozenia przepustnicy,sonda Lambda i nic to nie zmieniło.Wiec tak jezdziłem az do zeszłej niedzieli gdzie auto staneło.Zajzalem wiec do migadełka zeby sprawdzic błedy i wyskoczylo ze czujnik polozenia wału korbowego jet uszkodzony,wymieniłem go na nowy bo nie dawało iskry(dawal tylko 280ohm nowy czujnik ma 328ohm).Przez przypadek polozylem reke na cewce zapłonowej i popazyla mi reke taka byla gorąca wiec podminilem na starą iskra wruciła,cisnienie paliwa na listwie 3bar wszystko zgodnie tak jak powino byc , teraz trzeba krecic rozrusznikiem z 15minut zeby auto jakos zapaliloi to z bulem . Jak zapali to strasznie trudno mu wejsc na obroty musi sie dobrze nagrzac wtedy lapie od pierwszego strzalu.
Auto nie posiada imobilajzera
PS:Wszystkie czesci kupywałem zgodnie z numerami orginału i dobrej jakosci
Volvo 850 93r 2.0 20v niechce odpalic
Moderator:raptus1984
wiec jak zapali to spaliny sa raczej szare (nie niebieskie)albo ich nie widać.Jak się nagrzeje to wchodzi na obroty normalnie na zmnym silniku objawyjak wyzej wymienione co ciekawe przed awarja czujnika polozenia wału korbowego katalizator byl pomaranczowy tak sie nagrzewał i śmierdziało jak by
zbutwiałymi jajami
zbutwiałymi jajami
Więc zależało co katalizator paliwem potem wybuchalo w nim to paliwo uszkadzajac go teraz jest pewnie zapchany i spaliny nie maja jak i gdzie uciec. Spróbuj go zdjąć i odpalić na zimnym wtedy lambda nie pracuje jeszcze wiec nie wywalić ci błędu ani nie będzie próbować zmieniać mieszanki. Jeżeli po wyjęciu katalizatora będzie chodził ok to masz winowajce. Ale smród zbukow zregoly świadczy o uszkodzonym katalizator że.
Wiec wydech zdjołem i nic to nie dalo .mozliwe zeby swiece padły po paru miesiacach ? niby iskra jest na zewnatrz koloru kawyt z mlekiem .sam juz nie wiem gdzie szukac .W sumie zostały chyba 2 opcje Kompresje sprawdzic i ustawienie rozrządu czy nie przeskoczył