Witam
Na wstępie proszę o wyrozumiałość, ponieważ to mój pierwszy post.
Audi A6 4F Diesel 140hp (103kW) BLB 1968. 2005r
Auto po remoncie silnika przyczyną był płyn chłodniczy, który wędrował do miski olejowej.
Po wymianie uszczelki pod głowicą panewek na wale i wałkach rozrządu, uszczelniaczy na zaworach, uszczelek na wtryskach, główek wtryskiwaczy i wszystkich uszczelek wyjętych przy demontażu auto nie odpala.
Zapalił raz na dwóch cylindrach zakopcił cały warsztat i po 20 sek. zgasł
Głowica planowana i sprawdzona przez inny warsztat.
Rozrząd na blokadach i "znakach"
wtryski ponumerowane.
Panewki złożone na pastę
Dodam jeszcze ze po wyjęciu świec żarowych 3 i 4 były mokre w oleju napędowym.
Wielkie dzięki za każdą podpowiedz.
Audi A6 Diesel 103kW BLB. Nie odpala po remoncie silnika.
Moderator:raptus1984
Panewki złożone na pastę tego za bardzo nie rozumiem.
Był wymieniany uszczelniacz wału korbowego z tyłu silnika od strony skrzyni ? Jak dobrze pamiętam tam jest uszczelniacz z pierścieniem magnetycznym z którego czyta czujnik położenia wału korbowego. Przy montażu uszczelniacza wał ustawiasz jak do rozrządu w górnym martwym punkcie, pierścień na uszczelniaczu na znak i dopiero go montujesz. Jeśli został wbity losowo silnik nie odpali . Jeżeli tak to skrzynia do wyciągnięcia od nowa
Był wymieniany uszczelniacz wału korbowego z tyłu silnika od strony skrzyni ? Jak dobrze pamiętam tam jest uszczelniacz z pierścieniem magnetycznym z którego czyta czujnik położenia wału korbowego. Przy montażu uszczelniacza wał ustawiasz jak do rozrządu w górnym martwym punkcie, pierścień na uszczelniaczu na znak i dopiero go montujesz. Jeśli został wbity losowo silnik nie odpali . Jeżeli tak to skrzynia do wyciągnięcia od nowa
Nie ma żadnych „błędów” (niestety).
Komp widzi obroty wału.
Teoretycznie uszczelniacz z pierścieniem magnetycznym jest na "znakach"
tak mnie zapewnia szlifierz
Dziś poczyniłem mały postęp.
Po podłączeniu Komputera i próbie odpowietrzenia układu paliwowego zauważyłem, że jeden z wtrysków jest "otwarty" cały czas dosłownie wypełnił komorę spalania paliwem po brzegi.
Wymienię wtryskiwacz we wtorek i dam znać.
Komp widzi obroty wału.
Teoretycznie uszczelniacz z pierścieniem magnetycznym jest na "znakach"
tak mnie zapewnia szlifierz
Dziś poczyniłem mały postęp.
Po podłączeniu Komputera i próbie odpowietrzenia układu paliwowego zauważyłem, że jeden z wtrysków jest "otwarty" cały czas dosłownie wypełnił komorę spalania paliwem po brzegi.
Wymienię wtryskiwacz we wtorek i dam znać.