Czesc.
Mam reno megan 2 rok 2004 ,1500 diesel przejechane 154 tysi .
Autko zaczeło tracić moc ,po dodaniu gazu zero przyspieszenia,kopci na czarno jakby sie opona paliła,po przegazowaniu zostawia czarną plame na asfalcie.Mechanik wymienił wtrysk,turbina do renowacji drugi wtrysk i zero poprawy.Po prawej stronie silnika coś terkocze dość głośno i po renowacji turbiny nie przestało.Czy to może być żle zrobiona turbina czy coś innego.Prosze o pomoc z góry dzięki Marek.
Wtryski już raz były regenerowane 3 lata temu około 30 tyś na nich przejechałem to samo turbina
kopcące na czarno megan 2
Moderator:raptus1984
Przyczyn może być sporo. Wina może nie tkwić w zregenerowanych wtryskach lub turbinie. Jakieś błędy na kompie ?
Będziesz regenerował te wtryski za przeproszeniem do usranej śmierci. Należ to zrobić raz a porządnie przy wymianie wtrysków pompa na stół trzeba sprawdzić czy nie opiłkuje następnie czyszczenie baku. Opiłki z pompy krążą w układzie paliwowym i co jakiś czas załatwiają wtryski filtr ich nie wyłapie. co do turba należy sprawdzić czy spływ oleju jest drożny. Może nie być takiego przepływu jak należy, robi sie ciśnienie i olej wywala turbiną. Podobnie z odmą zatkana odma powoduje wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej i robi sie ciśnienie w spływce oleju. I Inne tego typu przygody. Wbrew pozorom wymiana turbiny to nie taka szybka robota trzeba sprawdzić parę rzeczy żeby turbo długo służyło. Najlepiej narzekać na źle przeprowadzoną regeneracje. Nie wspomne już o źle działających zaworach regulujących zmienną geometrie .
- kacper miliki
- User
- Posty:1
- Rejestracja:2015-11-19, 12:32
Regeneracja wtrysków może czasem przynieść efekty, jeśli wykonana jest przez sprawdzonych fachowców. Ja regenerowałem tutaj - zobacz i jestem zadowolony. Robota szybko, fachowo i sprawnie, a co najważniejsze przynosi efekty.
na czarno to przeważnie jakaś nieszczelność w układzie