Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando

Audi A 4 B6 2.0 pasek i łańcuch

Forum audi

Moderator:raptus1984

Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2014-08-09, 07:05

Witam ostatnimi czasy szukam samochodu a dokładniej interesuje mnie A 4 w benzynce . Ale do czego zmierzam oglądałem ostatnio A.4 2.0 z 2002 autko ogólnie było super i poważnie zastanawiałem się nad kupnem aż do momentu gdy autko sie nagrzało z wnętrza silnika zaczął wydobywać się metaliczny stukot i do tego zlokalizowałem wyciek z silnika. Właściciel (handlarz ) obiecywał że wszystko naprawi więc z ciekawości zadzwoniłem do gościa po około 2 tygodniach. Powiedział że winą wycieku i i stukotu był łańcuszek rozrządu i że wszystko zostało wymienione łącznie z paskiem rozrządu . Moje pytanie czy takie są objawy łańcuszka??
Czy każde 2.0 b posiada łańcuch i pasek ?? Dogadałem sie z klijentem wstępnie na cene pod warunkiem że dostane wszystkie wymienione części i teraz tak czego mam szukać co powinienem tam dostać żeby sie nie okazało że koleś wymienił np łańcuch a napinacz zostawił .
A tak w ogóle co myślicie o tych silnikach??
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty:1688
Rejestracja:2010-03-11, 13:54
Lokalizacja:Polska
Kontakt:

2014-08-09, 16:32

Tak te 2.0 w b6 posiadają pasek i po przeciwnej stronie łańcuch łączący wałki rozrządu. Co do silników różne panują opinie, te silniki nie mało palą, warto się zastanowić nad 1.8 t spalanie będzie podobne ale większa moc i spora możliwość rozwoju co przy wolnossącym prawie nie możliwe, sam mam wolnossący i już brakuje :) i nic nie da się zrobić.
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2014-08-15, 06:09

Kupiłem 2.0 zobaczymy jak sie bedzie sprawował . Wolałem wolnossący bo zagazować go chcę a na turbo też różne opinije piszą pozatym kolega ma i po mieście z 15 gazu nie schodzi
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
dobolsgarage
Początkujący
Posty:62
Rejestracja:2014-07-29, 08:04
Lokalizacja:Poznań
Kontakt:

2014-08-15, 07:37

Mechaniczny, Zawsze coś można zrobić przerobić swap'ować :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty:1688
Rejestracja:2010-03-11, 13:54
Lokalizacja:Polska
Kontakt:

2014-08-15, 10:30

Tak wiem ale to wiąże się z sporymi kosztami, ale z czasem w każdym aucie brakuje mocy :)
Awatar użytkownika
dobolsgarage
Początkujący
Posty:62
Rejestracja:2014-07-29, 08:04
Lokalizacja:Poznań
Kontakt:

2014-08-15, 11:55

Idąc tym tropem to nie którzy musieliby miec po 3tyś KM. każdy ma granicę, która jemu odpowiada.
Obrazek
Awatar użytkownika
bee1q1
VIP/Mechanik
VIP/Mechanik
Posty:233
Rejestracja:2013-01-25, 14:15
Lokalizacja:Wrocław

2014-08-15, 17:12

warto się zastanowić nad 1.8 t

Bez urazy ale ze swojego doświadczenia wiem że 1.8t to jest niezłe ścierwo . Szczerze już jak bym miał wybierać między 2.0, a 1.8t to z pewnością wybrałbym pierwszą opcje . Dlaczego? są to niesłychanie wadliwe silniki już nie jeden był był u mnie na remoncie . W tych silnikach niesłychanie lubią zacierać się panewki :( a wiadomo jak się zatrze korbowodowa to jeszcze luzz ale jak się zatrze, któraś z głównych ?! Generalnie klienci żalą się na te silniki z tego co niestety muszę od nich wysłuchiwać :/ często również w 1.8t lubią brać sobie olej :( Pierścionki i te sprawy ogólnie 1.8t potrafi narobić kosztów i to nawet całkiem SPORYCH ! Wiadomo zależy też na jaki trafisz egzemplarz jeśli będzie mało wyjechany to nie ma większych zastrzeżeń. No a po za tym są to raczej silniki takie bardziej nowsze na rynku tak jak TSI, które też mnie śmieszy ponieważ tam to już w ogóle przesadzili turbo jest bardziej wydajne niż silnik chyba :D
Zależy również czego od danego silnika się wymaga czy jazdy dynamicznej (agresywnej) czy raczej wsiadam jadę do pracy i z powrotem.
To jest tylko moja opinia co do tych silników ...
Jak wiem to powiem, jak mogę to pomogę :D

Pomogłem? Postaw browarka :)
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty:1688
Rejestracja:2010-03-11, 13:54
Lokalizacja:Polska
Kontakt:

2014-08-16, 18:17

Też słyszałem o 1.8t że są problemy z panewkami pompa oleju nie wyrabia ale znam kilka aut z tym silnikiem i trzeba w nich dbać o olej i częstszą wymianę i można sporo pojeździć ale tak jak napisałeś zależy od egzemplarza, jak wcześniej był użytkowany. Podoba mi się w nich dość łatwa możliwość zwiększenia mocy tak jak w dieslach.
Co do 2.0 zaczekamy i zobaczymy jak Dawidowi będzie się sprawował.
Awatar użytkownika
bee1q1
VIP/Mechanik
VIP/Mechanik
Posty:233
Rejestracja:2013-01-25, 14:15
Lokalizacja:Wrocław

2014-08-16, 18:44

Otóż to . :D
Jak wiem to powiem, jak mogę to pomogę :D

Pomogłem? Postaw browarka :)
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2014-08-17, 20:25

No mi kochana audi po paru dniach jazdy dała do myślenia mianowicie zapaliła sie lampka alladyna o niskim stanie oleju. Poczytałem troche na innych forach i nie wiem czy rwać od razu głowice czy kombinować z odmą . A tak w ogóle ktoś przerabiał tą odme ?? Może jakiś patent a najlepiej gotowa jakaś do kupienia ??
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
arnipoznań
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:713
Rejestracja:2012-02-17, 20:22
Lokalizacja:PZ

2014-08-20, 15:54

dobolsgarage pisze:Idąc tym tropem to nie którzy musieliby miec po 3tyś KM. każdy ma granicę, która jemu odpowiada.
Witam kolegę z klasy <magik> ZSB
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Awatar użytkownika
dobolsgarage
Początkujący
Posty:62
Rejestracja:2014-07-29, 08:04
Lokalizacja:Poznań
Kontakt:

2014-08-20, 21:10

Powitac Arturze :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi”