Witam borykam sie teraz z taką corsą 2001r 1.0 ( 3 tłokowiec) problem polega na tym że gaśnie tzn jedziesz sobie autkiem i w pewnym momencie gdy sie dogrzeje gdy dojdzie do 90 stopni np przy ruszaniu ze świateł potrafi sama zgannąć mimo wciskanego gazu. Cofasz kluczyk i odpala i znowu jakiś czas jedziesz .Tak samo na postoju pracuje ładnie przez 3 minuty i w pewnym momencie zaczyna szarpać silnikiem i gaśnie . Błędów zero jedyne co mnie zastanawia to fakt że cały czas widzi zbyt ubogą miesznkę (na wolnych obrotach). Sonda wskazuje 400mv potem 300mV gdy zaczyna falować i gasnąć 200 mV i gaśnie. Raz tylko wygenerował P160 .
Odpinałem przepływkę obie sondy i dalej to samo zastanawia mnie troche cewka asle nie bardzo mam skąd podłożyć.
Sucham propozycji bawił sie ktoś z podobnym problemem??
Corsa 1.0 gaśnie
Moderator:raptus1984
- stanisław 1946
- User
- Posty:5
- Rejestracja:2014-02-06, 18:37
Prawdopodobnie czujnik obrotów wału, najczęstsza usterka.
Periculum in more
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Ok 900 ohm Ω
witaj w tym modelu silnika częstym problemem jest wypalona dziura w kolektorze dolotowym.
ściągnij przepustnice,pod nią w środku znajduje się rurka z EGR-u,naprzeciwko niej u ujścia wylotu wypala się dziura w kolektorze,najlepiej jest zdemontować go dokładnie oczyścić i sprawdzić.ja osobiście stosuje w tym przypadku dobry klej dwuskładnikowy który załatwia sprawę.
ściągnij przepustnice,pod nią w środku znajduje się rurka z EGR-u,naprzeciwko niej u ujścia wylotu wypala się dziura w kolektorze,najlepiej jest zdemontować go dokładnie oczyścić i sprawdzić.ja osobiście stosuje w tym przypadku dobry klej dwuskładnikowy który załatwia sprawę.
POZDRO CHARGER
jeżeli w podobnych modelach aut pojawia się problem z wahaniem obrotów,gaśnięciem i sonda pokazuje mieszankę ubogą bądź stoi na biegu jałowym na ok 0,45V i rusza przy podwyższonych obrotach,a komputer nie widzi błędów to w 99% układ dolotowy jest nieszczelny.
POZDRO CHARGER
A witam problem tkwił w sompie paliwa i brudzie w baku . Efekt był taki ze co prawda przy odpalaniu pompa biła dobrze to jak sie zagrzała spadało ciśnienie efektem była nierówna praca aż do zgaśnięcia . Wymiana pompki i czyszczenie baku załatwiło sprawe
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo