Golf III 1.6 dymi
Moderator:raptus1984
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Przede wszystkim napisz więcej informacji o aucie silnik itd.
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Nie tak dużo tzn. ile
Nie. Pierwsze słyszę. Jak już to może puszczać oring na filtrze oleju. Ale to zazwyczaj zapocenie.tymekds pisze:ubywa tak z 300ml na 1000km właśnie sie dowiedziałem że może być to wina oleju i filtra czy rzeczywiście tak może być ?
Jak ubywa tylko 300 ml na 1000 km i czuć spalony olej to albo pierścienie albo uszczelniacze zaworowe tak jak kolega wyżej już napisał.
Jak masz jeszcze katalizator to po jakimś czasie takiej eksploatacji po prostu się zapchapalio45 pisze:Myślę, że nie tylko musisz kontrolować stan oleju.
Jak nie ma wycieków na silniku to te 300 ml to dużo a nawet bardzo dużo
w przeliczeniu na 10 000 ( od wymiany do wymiany ) to 3l - hmm to katastrofa
Konieczny niestety remont głowicy ( najczęściej ) pierścienie są rzadsze ale też występują.
Prosty zabieg:
Palisz pojazd odkręcasz wlew oleju - jak włosy można suszyć to do wymiany pierścionki
jak masz jakiego znajomego mechanika to pożycz ciśnieniomierz i sprawdź ciśnienei w cylindrach .
Niestety jak już olej bierze w takich ilościach to grubsza robota.
koszt szacowany :
remont głowicy w woj . podkarpackim - 500 zł
pierścionki - 50 zł
panewki to około 200 za komplet korby i główne
niestety z robocizną pewnie poniżej 1000 nie zejdziesz ( szlify itd )