Siema, jestem posiadaczem cudownej polskiej maszyny ze stajni FSO. Jest to Polonez Atu
+ z 1998r z silnikiem 1.6 GLI jest to jednopunktowy wtrysk Boscha. Zasilany LPG. Jaki mam problem, auto normalnie odpala, ale gdy się rozgrzeje to obroty spadają do 500 i wiadomo telepie całym autem lub od razu gaśnie, dzieje się tak zarówno na PB jak i LPG. Autem na upartego można jechać, ale jazda to jest czeska komedia. Silnik się dławi, i cały czas trzeba dodawać gazu żeby nie zgasł. Byłem u mechanika i nic nie dało np ustawienie zaworów, a nie chcę pchać kasy na darmo.... Co może być przyczyną w tym silniku? Czy to mogą być świece zapłonowe? czy Sonda lambda? Czasem myślę o oddaniu Poldka na złom, a tego bym nie chciał....
Problem z Polonezem
Moderator:raptus1984
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
problem jest tylko z biegiem jałowym? silnik ma moc?
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
objaw wskazuje na czujnik położenia wału
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
masz chyba coś takiego: http://allegro.pl/czujnik-polozenia-wal ... 88902.html
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
byłbym pewny gdybym podłączył do niego mój oscyloskop i bym sprawdził amplitudę generowanych impulsów
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Wczoraj z kolegą zauważyłem, że gdy silnik pracuję to tam gdzie są świece coś iskrzy, strzela, kolega stwierdził, że do wymiany świece i kable. Kupiłem za 60zł , wymieniłem i ... nic się nie zmieniło. Zawód wielki Jutro auto zostanie podłączone pod kompute, zobaczymy co wyjdzie