Golf 3 1.9 TDI AFN brak mocy
Moderator:raptus1984
- diagnostic
- Początkujący
- Posty:75
- Rejestracja:2012-02-18, 11:09
Witam wiem że takich tematów było sporo ale ja jz próbowałem prawie wszystkiego i nadal nie wiem w czym jest problem, auto zbiera się nieźle ale potem nie ma tak jakby tego drugiego stopnia turbiny który daje kopa, auto przyspiesza ale za wolno jak na 110 km ,turbina czyszczona, przepływomierz podmieniany na nowy oryginalny i jest zmiana na lepsze ale nieznaczna, EGR zaślepiony, N75 w teście vagiem steruje gruszką więc chyba działa.Proszę o pomoc macie jeszcze jakieś pomysły
- diagnostic
- Początkujący
- Posty:75
- Rejestracja:2012-02-18, 11:09
To jest ten o którym pisałem czyli N75 w nastawach w vag comie pod numerem 011 jest prawdopodobnie jego test i słychac po pracy silnika oraz widać że gruszka pracuje więc chyba on działa poprawnie.
- diagnostic
- Początkujący
- Posty:75
- Rejestracja:2012-02-18, 11:09
A intercooler jest delikatnie nieszczelny i nie posiada tego plastikowego łapacza powietrza to robiło by jakąś większą różnice
n75 to chyb zawór turbiny a czujnik ciśnienia to coś innegodiagnostic pisze:To jest ten o którym pisałem czyli N75 w nastawach w vag comie pod numerem 011 jest prawdopodobnie jego test i słychac po pracy silnika oraz widać że gruszka pracuje więc chyba on działa poprawnie.
Diagnostyka maszyn rolniczych,sam. osobowych i motocykli .
Łukasz
Łukasz
Jak masz vaga to zrób logi gryp : BS 000, 003 i 011 oraz dynamiczne 003 + 011.
Sprawdź gruszkę podciśnieniową. Zobacz czy sztanga przy gruszce chodzi lekko (czy sie nie zacina). Naciskaj na nią palcem powinna lekko chodzić w zakresie 2 cm.
Możesz jeszcze zamienić zaworek N75 (to ten z czarnym łbem) z zaworkiem N18 (EGR) jest on bliźniaczy i może pracować jako N75.
Najważniejsze to logi.
Logi wklej tu - > http://www.vaglog.rtnet.pl/ (do rejestracji potrzebny jest tylko adres @). Następnie linki wklej do tematu.
Sprawdź gruszkę podciśnieniową. Zobacz czy sztanga przy gruszce chodzi lekko (czy sie nie zacina). Naciskaj na nią palcem powinna lekko chodzić w zakresie 2 cm.
Możesz jeszcze zamienić zaworek N75 (to ten z czarnym łbem) z zaworkiem N18 (EGR) jest on bliźniaczy i może pracować jako N75.
Najważniejsze to logi.
Logi wklej tu - > http://www.vaglog.rtnet.pl/ (do rejestracji potrzebny jest tylko adres @). Następnie linki wklej do tematu.
- diagnostic
- Początkujący
- Posty:75
- Rejestracja:2012-02-18, 11:09
Prosze wszystkie są dynamiczne dodam że egr zaślepiony.
http://vaglog.rtnet.pl/automixchmielnik_119049.html
http://vaglog.rtnet.pl/automixchmielnik_119050.html
http://vaglog.rtnet.pl/automixchmielnik_119051.html
http://vaglog.rtnet.pl/automixchmielnik_119052.html
http://vaglog.rtnet.pl/automixchmielnik_119049.html
http://vaglog.rtnet.pl/automixchmielnik_119050.html
http://vaglog.rtnet.pl/automixchmielnik_119051.html
http://vaglog.rtnet.pl/automixchmielnik_119052.html
Rzeczywiście wolno wstaje. Ruszałeś ogranicznik pracy kierownic?
Który log 003 jest dobry. Bo są trzy.
Poszukaj najpierw nieszczelności w dolocie między turbo=>ic=>kol. ssący.Sprawdź połączenia rur/węży oraz ich stan.
Na początek wydłuż o 2 obroty. Odpal i zobacz czy dźwignia oparła się o ogranicznik
potem jazda testowa i ewentualnie dalsza regulacja sztangi.
Który log 003 jest dobry. Bo są trzy.
Poszukaj najpierw nieszczelności w dolocie między turbo=>ic=>kol. ssący.Sprawdź połączenia rur/węży oraz ich stan.
Na początek wydłuż o 2 obroty. Odpal i zobacz czy dźwignia oparła się o ogranicznik
potem jazda testowa i ewentualnie dalsza regulacja sztangi.
- diagnostic
- Początkujący
- Posty:75
- Rejestracja:2012-02-18, 11:09
Log ostatni jest dobry.Ogranicznika nie ruszałem gruszka chodzi swobodnie bo turbo było czyszczone. Węże i przewody sprawdzane
- diagnostic
- Początkujący
- Posty:75
- Rejestracja:2012-02-18, 11:09
Przepływka była podmieniana na nową oryginalna i w małym stopniu pomogło, a to podkręcanie sztangi jest bezpieczne ? dlaczego dawniej bez podkręcania było dobrze, podkręcić to znaczy w którą strona opisz dokładniej tam kręcić gdzie jest ogranicznik czy na tym od gruszki do turbo i jak
- diagnostic
- Początkujący
- Posty:75
- Rejestracja:2012-02-18, 11:09
Problemem był dziurawy wężyk w sterowniku i na biegach 1-3 jest dobrze ale na 4 i 5 nie ma dobrego ciągu