Witam. Mam z moim oplem taki problem ze bierze mi 1,5l/1000 km. Auto dymi na biało/niebiesko. Przy 120 zaświeca się kontrolka od awari silnika i auto nie chce szybciej jechac, znika po ponownym odpaleniu auta, auto ogólnie nie ma mocy. Więc stwierdziłem że to wszystko wina turbiny i ją wykręciłem i są ślady oleju w rurkach od turbiny ale nie jestem w 100% pewny czy to na pewno wina turba i załączam filmik na którym nagrałem jaki mam luz na wirnikach, czy to wszystko może być winą tego luzu, obejrzyjcie filmik.
http://www.youtube.com/watch?v=vWvffF6M ... e=youtu.be
Opel Astra 1.7 Dti-stan turbiny
Moderator:raptus1984
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Hehe no to ładny luzik prawdopodobnie będzie to wina turbiny, ale nawet gdyby to nie było to ja bym tej turbiny już nie założył do auta więc regeneracja lub wymiana
No czeka mnie chyba jedynie znalezienie używanej w dobrym stanie bo nowa to wiadomo jaki koszt a najbliższy warsztat gdzie regenurują który i tak nie jest za blisko nie ma ani jednej dobrej opini.... A pytam się czy taki luz normalny bo pierwszy raz mam z takim czymś do czynienia.
Taki luz nie jest normalny, to powiedział bym nawet nadmierne zużycie . Regeneracja ? z tym bywa różnie , raz zrobiona lepiej raz gorzej. Płacisz dość wysoką stawkę , bo jak mówi pracownik ,, mycie , czyszczenie , demontaż ,weryfikacjia , wymiana i o dziwo 50 % gwarancja,,
Ja sam robiłem naprawy turbin ale takich w których oś wirnika trzymała idealny wymiar. Nie trzeba było szlifować osi i wyważać wirnika. Koszt takiej naprawy 120zł . Jak kupujesz zestaw naprawczy to kosztuje on około 200zł + robocizna.
Musisz rozpołowić swoją turbinę ,zobaczyć stan wirnika , i podjąć decyzję.
A firma RegTurbo lub odwrotnie w Bierutowie nie wysyła .
Moje skromne zdanie jest takie że: to droga usługa tylko nie wiem dlaczego. Cyba ta gwarancja tak podbija cenę.
Ja sam robiłem naprawy turbin ale takich w których oś wirnika trzymała idealny wymiar. Nie trzeba było szlifować osi i wyważać wirnika. Koszt takiej naprawy 120zł . Jak kupujesz zestaw naprawczy to kosztuje on około 200zł + robocizna.
Musisz rozpołowić swoją turbinę ,zobaczyć stan wirnika , i podjąć decyzję.
A firma RegTurbo lub odwrotnie w Bierutowie nie wysyła .
Moje skromne zdanie jest takie że: to droga usługa tylko nie wiem dlaczego. Cyba ta gwarancja tak podbija cenę.
No i tu właśnie problem z tą gwarancją bo w tym warsztacie co regenerują co jest w mojej okolicy ciężko z uznawaniem gwarancji bo z tego co słyszałem i czytałem komentarze w internecie to zawsze coś wymyślają i nie chcą uznać gwarancji która trwa u nich niby 1 rok. A co do tego oleju co mi bierze bo brał mi 3l/15000km i po wymianie zaczął mi tak dużo brać i mechanik mi powiedział że to przez to że chujowy olej wlałem i że mam kupić jakiś lepszy i po około 300 km powinien już mi tyle nie brać, wydało mi się trochę śmieszne ale kupiłem nowy i nadal to samo.
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Albo idiota albo kamikadze.FaZeRr pisze:mechanik mi powiedział że to przez to że chujowy olej wlałem i że mam kupić jakiś lepszy
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/