Witam. Mam z moim oplem taki problem ze bierze mi 1,5l/1000 km. Auto dymi na biało/niebiesko. Przy 120 zaświeca się kontrolka od awari silnika i auto nie chce szybciej jechac, znika po ponownym odpaleniu auta, auto ogólnie nie ma mocy. Więc stwierdziłem że to wszystko wina turbiny i ją wykręciłem i są ślady oleju w rurkach od turbiny ale nie jestem w 100% pewny czy to na pewno wina turba i załączam filmik na którym nagrałem jaki mam luz na wirnikach, czy to wszystko może być winą tego luzu, obejrzyjcie filmik.
http://www.youtube.com/watch?v=vWvffF6M ... e=youtu.be
Opel Astra 1.7 Dti-stan turbiny
Moderator:raptus1984
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Hehe no to ładny luzik prawdopodobnie będzie to wina turbiny, ale nawet gdyby to nie było to ja bym tej turbiny już nie założył do auta
więc regeneracja lub wymiana ![:D](https://forum-mechaniczne.pl/images/smilies/lol.gif)
![:P](https://forum-mechaniczne.pl/images/smilies/icon_razz.gif)
![:D](https://forum-mechaniczne.pl/images/smilies/lol.gif)
No czeka mnie chyba jedynie znalezienie używanej w dobrym stanie bo nowa to wiadomo jaki koszt a najbliższy warsztat gdzie regenurują który i tak nie jest za blisko nie ma ani jednej dobrej opini....
A pytam się czy taki luz normalny bo pierwszy raz mam z takim czymś do czynienia.
![<kwasny>](https://forum-mechaniczne.pl/images/smilies/kwasny.gif)
Taki luz nie jest normalny, to powiedział bym nawet nadmierne zużycie . Regeneracja ? z tym bywa różnie , raz zrobiona lepiej raz gorzej. Płacisz dość wysoką stawkę , bo jak mówi pracownik ,, mycie , czyszczenie , demontaż ,weryfikacjia , wymiana i o dziwo 50 % gwarancja,,
Ja sam robiłem naprawy turbin ale takich w których oś wirnika trzymała idealny wymiar. Nie trzeba było szlifować osi i wyważać wirnika. Koszt takiej naprawy 120zł . Jak kupujesz zestaw naprawczy to kosztuje on około 200zł + robocizna.
Musisz rozpołowić swoją turbinę ,zobaczyć stan wirnika , i podjąć decyzję.
A firma RegTurbo lub odwrotnie w Bierutowie nie wysyła .
Moje skromne zdanie jest takie że: to droga usługa tylko nie wiem dlaczego. Cyba ta gwarancja tak podbija cenę.
Ja sam robiłem naprawy turbin ale takich w których oś wirnika trzymała idealny wymiar. Nie trzeba było szlifować osi i wyważać wirnika. Koszt takiej naprawy 120zł . Jak kupujesz zestaw naprawczy to kosztuje on około 200zł + robocizna.
Musisz rozpołowić swoją turbinę ,zobaczyć stan wirnika , i podjąć decyzję.
A firma RegTurbo lub odwrotnie w Bierutowie nie wysyła .
Moje skromne zdanie jest takie że: to droga usługa tylko nie wiem dlaczego. Cyba ta gwarancja tak podbija cenę.
No i tu właśnie problem z tą gwarancją bo w tym warsztacie co regenerują co jest w mojej okolicy ciężko z uznawaniem gwarancji bo z tego co słyszałem i czytałem komentarze w internecie to zawsze coś wymyślają i nie chcą uznać gwarancji która trwa u nich niby 1 rok. A co do tego oleju co mi bierze bo brał mi 3l/15000km i po wymianie zaczął mi tak dużo brać i mechanik mi powiedział że to przez to że chujowy olej wlałem i że mam kupić jakiś lepszy i po około 300 km powinien już mi tyle nie brać, wydało mi się trochę śmieszne ale kupiłem nowy i nadal to samo.
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Albo idiota albo kamikadze.FaZeRr pisze:mechanik mi powiedział że to przez to że chujowy olej wlałem i że mam kupić jakiś lepszy