Witam.
Szykuje mi się wymiana sprzęgła w moim aucie. Auto jakie posiadam to golf 3 1,9TDI. W aucie wymienione wtryski na większe 0,216 + chip. Na starym sprzęgle nie da się już jeździć, gdyż strasznie się ślizga na każdym biegu.
Zestaw jaki zamówiłem to SACHS (tarcza, docisk i łożysko). Do tego zmówiny został również uszczelniacz wału.
Zamówiłem również linkę sprzęgła firmy COFLE. Co możecie ciekawego na jej temat powiedzieć?
sprzęgło i linka
Moderator:raptus1984
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Co do sprzęgła to dobra firma mam do niej zaufanie nie było z nią problemów chociaż częściej zakładam Lucasa lub Valeo to są górujące firmy.
Jeśli chodzi o COFLE to przyznam się że nie miałem z nią do czynienia
A golf ile teraz ma KM ile miał oryginalnie ile płaciłeś za CHIP
Jeśli chodzi o COFLE to przyznam się że nie miałem z nią do czynienia
A golf ile teraz ma KM ile miał oryginalnie ile płaciłeś za CHIP
Przed chipem byłem na hamowni i golf legitymował się mocą 98PS i 220Nm (czysta seria). Następnie przyszły większe wtryski 216 i myślę, że było około 115PS i 250 Nm.
Przyszedł czas na wirus. Jak na razie auto nie było na hamowni. Z wypowiedzi kolegi co robił wirusa powinno być około 140PS i okolice 300Nm.
Jak na razie nie mogę pojechać na hamownie, gdyż są inne wydatki.
Cena wirusa EDC15 i VP37 kosztuje normalnie 700zł. Ja za taka zabawę u znajomego zapłaciłem 400 pln.
Przyszedł czas na wirus. Jak na razie auto nie było na hamowni. Z wypowiedzi kolegi co robił wirusa powinno być około 140PS i okolice 300Nm.
Jak na razie nie mogę pojechać na hamownie, gdyż są inne wydatki.
Cena wirusa EDC15 i VP37 kosztuje normalnie 700zł. Ja za taka zabawę u znajomego zapłaciłem 400 pln.
No i zrobił się problem. Zamówione sprzęgło SACHSA pojechało gdzie indziej. W hurtowni pomylili paczki i muszę zmienić firmę sprzęgła.
Już kupiony cały kpl. sprzęgła LUK. Mam nadzieję, że dobry wybór i, że wytrzyma obciążenie.
Już kupiony cały kpl. sprzęgła LUK. Mam nadzieję, że dobry wybór i, że wytrzyma obciążenie.
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Wydaje mi się że będzie jeszcze lepszy od sachsa więc nie ma się co martwić
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
Na temat LUK-a słyszałem że często są to sprzęgła po regeneracji sprzedawane jako nowe
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Każde sprzęgło da się zregenerować i będzie wyglądać jak nowe ja niedawno regenerowałem valeo od ciężarówki i po regeneracji też wyglądało jak nowe tylko cena była o połowę niższa niż za nowe.