Witam,
Całkiem niedawno stałem się właścicielem fiata 126p którym się ścigam ze znajomymi i mam problem , a mianowicie zastanawiam się w jaki sposób dodać mu szybko parę kucyków:D , jeśli ktoś by wiedział jak szybko wykonać taką "operację" proszę o pomoc:)
Z góry dziękuje za pomoc POZDRAWIAM !
Jak dodać KM do fiata 126p???
Moderator:raptus1984
Jest taka publikacja ,lecz niestety ani autora ,ani tytułu nie pamiętam. Opisano tam w jaki sposób podrasować silnik, jak toczyć koło zamachowe , jak odciążyć korbowody, co robić z tłokami, głowicą . Naprawdę super książka . Jak bym odnalazł kontakt z właścicielem książki to przynajmniej o autora bym zapytał.
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
najszybciej rozwiercić dysze !
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Jeśli ktoś przesadzi można silnik rozwalić. Jeśli nie znasz konstrukcji gaźnika lepiej samemu nie robić.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
rozwiercić znaczy wziąć wiertło z wiertarką i rozwiercić otwór w dyszy
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Pomniejsz komorę spalania , daj cienką uszczelkę pod głowicę ,lub frezowanie głowicy . Oczywiście wszystko w normie .
Dyszy nie musisz przewiercać , są to wymienne części z biciem średnic , tu możesz eksperymentować . Może kol miał na myśli kanały w gaźniku? ale tu łatwo ponieść porażkę .
Dyszy nie musisz przewiercać , są to wymienne części z biciem średnic , tu możesz eksperymentować . Może kol miał na myśli kanały w gaźniku? ale tu łatwo ponieść porażkę .
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Nie konkretnie rozwiercenie dyszy ale nie więcej jak 0,1 mm. Bo potem może coś złego się wydarzyć.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
Panowie ujmę to tak gdy brałem się do rozkręcania gaźnika pomyślałem że gdy rozwiercę dysze to maluch będzie palił grubo ponad normę... pamiętajmy to też WADA ale po pewnym czasie wywnioskowałem że w silniku nie trzeba nic grzebać bo każde naruszenie oryginalnego stanu silnika niesie za sobą jakieś skutki wiadomo "coś za coś" więc wymyśliłem żeby wzbogacić mieszankę paliwową o propan lub butan kiedyś gdzieś słyszałem, że to skutkuje i co najważniejsze poprzez to wzbogaca pracę tłoków a co za tym idzie całego silnika ... a więc jak widać problem rozwiązał się sam tylko potrzebowałem waszego natchnienia Jednym słowem EUREKA !
Wszystkim DZIĘKUJE,
Pozdrawiam !
Wszystkim DZIĘKUJE,
Pozdrawiam !
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Powodzenia w wyścigach
Najlepiej zrobić tak jak ja. Cylindry od garbusa z tłokami. Trzeba roztoczyć i obspawać blok żeby nie pękał do tego można dać wał z bisa, Zwiększamy tym pojemność. Wałek 555 od świątka i ostro planowaną czapkę Stoczyć zamach. Obrobić głowice na wypasie. Lekkie koniki. Gaźnik miałem od czegoś innego ale już nie pamiętam od czego. Chłodnica oleju i inne bajery. Miałem coś koło 55km ale nie nacieszyłem się dlugo xD