[problemy techniczne] Rozrząd golf 3 1.9 tdi 90 km
Moderator:raptus1984
witam mam taki problem otóż nie moge znależdz znaków rozrządu na kole zmachowym wiec wykręciłem wtrysk żeby zobaczyć w jakim położeniu jest tłok no i teraz mam dylemat czy jeżeli zablokuje pompe i wałek rozrządu to czy tłok powinien byś w górnym martwym położeniu czy gdzieś na dole ?
witam. z tego co mi wiadomo to przy wymianie rozrządu ustawia się pierwszy tłok w górze.
kolego masz znak na wałku rozrządu ściągasz pokrywę ustawiasz krzywki 1cylindra ostrym do góry w tedy płetwa na wałku powinna być w poziomie wał ustawiasz w okienku w skrzyni na kreskę tzn kreska/wcięcie na kole zamachowym pokrywa się z kreską na obudowie skrzyni/sprzęgła a pompę wtryskową blokujesz wiertłem 15 lub 16mm i taka cała filozofia
vv zazwyczaj walki blokujesz suwmiarka z drugej strony walki maja wciecie wkladasz sufmiarke i masz oba rownolegle do glowicy czyli jest ok! krzywki maja isc nie do gory tylko pod skosem na lewo i prawy w kierunkach na zewnatrz nie do siebie, masz do siebie to jeszcze jeden obrot musisz walnac, wal tlok w martwym punkcie ;)