Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando

GOLF 4 1.8T AUM - prośba o analizę logów

Diagnostyka samochodowa
Awatar użytkownika
adams029
User
User
Posty:1
Rejestracja:2016-11-21, 20:09

2016-11-21, 20:12

Jakieś 3 tygodnie temu miałem problem z zimnym silnikiem. Po odpaleniu (na Pb) przez pierwsze 2 min obroty skakały 400-800 obr/min, silnikiem rzucało, jak próbowałem tak jechać to szarpał albo wcale nie reagował na wciśnięcie pedału gazu. Jak się rozgrzał wszystko ok. Jeździłem tak kilka dni, aż w końcu podpiąłem pod VCDS i miałem błędy:
4 Faults Found:
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal P1171 - 35-10 - - - Intermittent
17704 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1296 - 35-00 - Please Register/Activate
17950 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1542 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached P1176 - 35-10 - - - Intermittent

Nie analizowałem za bardzo powyższych błędów, bo się za bardzo nie znam, ale wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Wykasowałem błędy i przez tydzień było wszystko ok.
Dzisiaj rano po odpaleniu (na Pb) znów dosłownie przez 3 sekundy silnik zaczął pracować nierówno, i wyskoczył błąd:
1 Fault Found:
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 35-10 - - - Intermittent

Błąd wykasowałem i zrobiłem logi:

Benzyna -Statycznie:
000 http://vaglog.pl/log-000_NtOR5.html
002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_sO2Em.html
003+032 http://vaglog.pl/log-003_032_a96ZU.html

Benzyna – Dynamicznie:
002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_g42nHd.html
003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_22OrD.html
115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_jfST263.html
003+115 http://vaglog.pl/log-003_115_DuHdH1.html

LPG – Statycznie:
000 http://vaglog.pl/log-000_S92ta5s.html
002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_459GeI.html
003+032 http://vaglog.pl/log-003_032_lg8sIA.html

LPG – Dynamicznie:
002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_qNf873z.html - tutaj przy 6tys. obr/min chyba samo przełączyło mi na benzynę

Proszę o analizę logów biorąc pod uwagę błędy, które wcześniej wystąpiły.
Z góry dziękuję za pomoc.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka komputerowa”