jak dodac mu mocy
Moderator:raptus1984
podkrec motor ale nie wałkiem rozrzadu... wałki sportowe nadają sie do auta tylko do wyscigów... na miescie tym nie pojezdzic bo na sportowym wałku nie ma wolnych obrotów
jak chcesz podniesc moc w autku to zrob na początek to co ja czyli dolocik ze sportową wkładką odłacz odme powietrza odłacz EGR i zalóz przelotowy wydech na kolektorze 4-2-1 i calosc wywal czyli katalizator wywal wloz kawalek rury sportowy tłumik wywal zaloz imitacje tłumika i tylny załoz sportowy w całosci bedzie glosno ale mi sie podoba i duzo lepiej auto jezdzi od serii... zero porownania
jak chcesz podniesc moc w autku to zrob na początek to co ja czyli dolocik ze sportową wkładką odłacz odme powietrza odłacz EGR i zalóz przelotowy wydech na kolektorze 4-2-1 i calosc wywal czyli katalizator wywal wloz kawalek rury sportowy tłumik wywal zaloz imitacje tłumika i tylny załoz sportowy w całosci bedzie glosno ale mi sie podoba i duzo lepiej auto jezdzi od serii... zero porownania
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
Jeśli chip - tuning to tylko u speca, ja na przykład kupiłem audi a4 1.6 nie wiedząc że kiedyś ktoś założył doń sterownik silnika od silnika 1.8 i na dodatek pogrzebał coś w pamięci eprom, na szczęscie złapałem kontakt na innym forum ze specem od elektroniki który mi to wyprostował ale efekt działań tametgo tuningowca był zajefajny - wzrost spalania do 10l/100km i spadek mocy w związku z tym że silnik chodził non stop w trybie awaryjnym, do tego stopnia że jak włączyłem klimatyzacje to bałem sie wyprzedzać trabanta
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Trochę mocy dodaje też instalacja auto parowa. Ze dwa lata temu założyłem w TankEco i nie dość, że faktycznie samochód mniej pali to jeszcze własnie szybciej się zbiera.
A nie miałeś od tamtej pory jakichś problemów? Słyszałem, że ta instalacja jest dość nienaturalna i szybciej uszkadza silnik, ale to tylko plotka, dlatego pytam.MonsterRB pisze:Trochę mocy dodaje też instalacja auto parowa. Ze dwa lata temu założyłem w TankEco i nie dość, że faktycznie samochód mniej pali to jeszcze własnie szybciej się zbiera.
Póki co nie miałem problemów. Mam stosunkowo nowe auto, może to dzięki temu, nie wiem.
- ŁukaszWojcik
- User
- Posty:3
- Rejestracja:2016-04-23, 07:32
- Lokalizacja:Warka
Montaż turbo do auta bez turbo to kupa zabawy może nie kaszta i w 1000 z własną robotą byś sie zmieścił tylko ktoś musi Ci to wysterować a to już jest problem bo potrzebujesz kogoś kto na tym się zna. To po pierwsze. Na początek inter można pominąć wzrośnie moment i moc co prawda niedużo ale zawsze to coś. Z tego co moge poradzić najtaniej to przelot ale robiony najlepiej przez kogoś od zera w Warszawie jest jeden magik ktory to robi chłopaki z Ułęża mają do niego jakiś kontakt. Zajrzyj na WST może coś uda Ci się zorganizować. To po drugie. A po trzecie z takich najprostszych rzeczy wyczyścić i porządnie prze polerować dolot na gładko. Niewiele ale zawsze coś da trochę momentu i może kilka koni. Nie jestem Ci w stanie powiedzieć ile w procentach bo na tyle lat co się tym bawiłem nie poznałem nikogo kto by to wyliczył
Co da astry agresywny wałek hmm pomysł dobry tylko co z zaworami?? aby nie wyszło tak że po założeniu wałka będziesz wybierał zawory z cylindrów bo puszczą zabezpieczania. Słyszałem już o takich przypadkach nie wiem jak było w rzeczywistości.
Sam miałem założyć większe turbo do swojego Focusa 1.8 TddI standardowego garetta zamienić na Garetta T25BB ale sama zmiana turbo wiąże się z wszystkim po drodze więcej powietrza większe dawki paliwa więcej spalin więc większy wydech większe ciśnienie na głowicy więc przydało by się sprawdzić stan zaworów itd itd. Bawiłem się tym przez pewien czas ale chętnie posłucham kogoś kto robi to jeszcze teraz i może ma jakieś ciekawsze pomysły
Co da astry agresywny wałek hmm pomysł dobry tylko co z zaworami?? aby nie wyszło tak że po założeniu wałka będziesz wybierał zawory z cylindrów bo puszczą zabezpieczania. Słyszałem już o takich przypadkach nie wiem jak było w rzeczywistości.
Sam miałem założyć większe turbo do swojego Focusa 1.8 TddI standardowego garetta zamienić na Garetta T25BB ale sama zmiana turbo wiąże się z wszystkim po drodze więcej powietrza większe dawki paliwa więcej spalin więc większy wydech większe ciśnienie na głowicy więc przydało by się sprawdzić stan zaworów itd itd. Bawiłem się tym przez pewien czas ale chętnie posłucham kogoś kto robi to jeszcze teraz i może ma jakieś ciekawsze pomysły
Dokładnie.zubi1990 pisze:za nie dużą kasę się nie da wpakuj turbo i ic większe wtryski kute korby i tłoki sportowe wałki rozżądu sportowe lekkie koło zamachowe ze sprzegłem i na koniec chip i masz demona prędkości a niezapomnoj o zawiasie i chamulcach
Można się np. ograniczyć do samego chipa jak w moim przypadku. U Mnie jednak polegało to na tym, iż nie było moim zamysłem przerabiać wóz na sportowy, a poprawić jego osiągi na drodze. Pracuję w terenie, dużo jeżdżę, więc potrzebowałem szybkiego pojazdu.
Uważam, że chipowanie nie jest niczym złym, jeśli robi się to rozważnie i adekwatnie do późniejszego charakteru prowadzenia pojazdu.