Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando Recepta online | E-recepta przez internet na e-recepta.net

Nissan Primera P11 SR20DE

Masz problem z samochodem? Pomożemy Ci rozwiązać każdy problem z autem. Internetowy warsztat samochodowy.

Moderator:raptus1984

Awatar użytkownika
Tomo
User
User
Posty:19
Rejestracja:2015-01-06, 20:17
Lokalizacja:Legionowo

2015-10-06, 10:57

Witam,

Mam problem z Nissanen SR20DE.
Zacznę od początku, przy 140km/h pękł łańcuch rozrządu i rozwalił pąmpe oleju. Kierowca zjechał do zera na każdym biegu bo chciał go jeszcze odpalić. Plan był bardzo budżetowy więc poszła głowica do regeneracji i używana pompa oleju. Później rozsypały się popychacze zaworowe bo klekotały.
I teraz jest problem z znikającym olejem w dużych ilościach 1 L/1500 km.
Ciśnienie na pompie oleju 3,5 Bara przy 3000 obr/min na rozgrzanym oleju, świece czyste, kompresja na każdym garze 13 barów. Brak wycieków z silnika. Jak samochód postoi ok 1h to podczas odpalania słychać jak by był po wymianie oleju, klepią popychacze.

Myślicie że panewki mogą powodować takie zużycie oleju?
Macie może pomysł od czego zacząć?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kryszt
User
User
Posty:6
Rejestracja:2015-10-03, 19:20

2015-10-06, 20:05

Panewki to tylko spadek ciśnienia ,prędzej winny pierścień olejowy .Ile to ma przejechane
Awatar użytkownika
Tomo
User
User
Posty:19
Rejestracja:2015-01-06, 20:17
Lokalizacja:Legionowo

2015-10-06, 21:19

licznikowo ok 200 tys, ale łańcuch nie pęka przy takim przebiegu więc liczę że ma ok 2 razy tyle.
A przy padniętych pierścieniach olejowych nie pchał by oleju nad tłok?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc samochodowa”