Oczywiście wstępne ustawienie śruby regulacyjnej zderzaka lub aktuatora, np po wymianie całego rdzenia lub gruszki, może odbywać się w oparciu o ustawienia ze starego CHRA.
[center]

W wyniku współpracy z firmą IDParts z USA, zamieszczamy polską wersję językową filmu, który pokazuje prosty sposób na ustawienie prawidłowej długości sztangi 'gruszki'. Cała zabawa tak na prawdę zaczyna się na filmie od 4.30 min. Pamiętajcie, żeby wybrać polską wersję językową.
https://www.youtube.com/watch?v=-9_TOTDUyZc
W ten sam sposób można postępować z każdym innym modelem turbosprężarki, wyposażonej w mechanizm zmiennej geometrii i typowy zawór podciśnieniowy. Pamiętajmy, że nieprawidłowa kalibracja VNT spowoduje w krótkim czasie kolejną awarię turbosprężarki.
Ktoś może pochwalić się innymi metodami, wyłączając drogi sprzęt i program VAG-COM?