Może paliwa nie było, może jest teraz zapowietrzony odkręcałeś rurki od wtrysków żeby zobaczyć czy idzie paliwoaudi pisze:świeci się rezerwa kupiłem 5 l ropy ale nadal nic
Audi a4 1.9 TDI nie chce palić
Moderator:raptus1984
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Nie pamiętam bo już dawno się vagiem nie bawiłem ale powinoo tam byś coś takiego jak wartości rzeczywiste dane aktualne czy coś takiego i tam jedz po kolei po kanałach .
Ale teraz tak narazie bez kompa .
Patrząc po roczniku auta raczej napewno jest w nim pompa VP37 od góry pompy jest taki zaworek do nigo dochodzi przewód elektryczny przykręcony na nkrętkę na kluczyk 6 lub 7 jeśli masz próbnik sprawdz próbnikiem czy po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia na tej nakrętce znajduje się prąd . Podczas kręcenia zwróć uwagę czy obrotomierz się choć trochę podnosi . Opisz co zaopserowałeś. A i czy ta kontrolka świec się zaświeca po włączeniu zapłonu
Ale teraz tak narazie bez kompa .
Patrząc po roczniku auta raczej napewno jest w nim pompa VP37 od góry pompy jest taki zaworek do nigo dochodzi przewód elektryczny przykręcony na nkrętkę na kluczyk 6 lub 7 jeśli masz próbnik sprawdz próbnikiem czy po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia na tej nakrętce znajduje się prąd . Podczas kręcenia zwróć uwagę czy obrotomierz się choć trochę podnosi . Opisz co zaopserowałeś. A i czy ta kontrolka świec się zaświeca po włączeniu zapłonu
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
SPROSTOWANIE !!
Nie w pilocie a kluczyku trzeba baterię wymienić a Ty zico nie cwaniakuj bo widzę, że wszystkie rozumy na świecie pozjadałeś !! Każdy ma prawo do przejęzyczenia !
Wracając do tematu jeśli masz drugi kluczyk to spróbuj nim odpalić auto. Po kilku próbach podłącz kompa i zobacz czy ten błąd znów występuje dokładniej ten błąd to chyba "nieprawidłowe działanie kluczyka - sygnał za niski". To tak z mojej strony zanim rozbierzesz pół samochodu.
Nie w pilocie a kluczyku trzeba baterię wymienić a Ty zico nie cwaniakuj bo widzę, że wszystkie rozumy na świecie pozjadałeś !! Każdy ma prawo do przejęzyczenia !
Wracając do tematu jeśli masz drugi kluczyk to spróbuj nim odpalić auto. Po kilku próbach podłącz kompa i zobacz czy ten błąd znów występuje dokładniej ten błąd to chyba "nieprawidłowe działanie kluczyka - sygnał za niski". To tak z mojej strony zanim rozbierzesz pół samochodu.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
No to się teraz poprawiłeś.
A do czego masz baterię w kluczyku? Do pilota! Czy może chodzi ci o taką do podświetlenia żeby było łatwiej w dziurkę trafić po ciemku...?
A do czego masz baterię w kluczyku? Do pilota! Czy może chodzi ci o taką do podświetlenia żeby było łatwiej w dziurkę trafić po ciemku...?
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
Dzięki Zico za podpowiedź z tym przekaźnikiem 109, dzis w naszym firmowym Caddym nie odpalał silnik, pamiętając to co napisałeś wczoraj chwyciłem za 109, poprawiłem zimne luty i będzie OK
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Wyobraź sobie, że w 2 przypadkach pomogła wymiana baterii.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
Może i w jakiś dziwny sposób pomogła wymiana choć w rzeczywistości bateria nir ma kompletnie nic wspólnego z immo . W kluczyku znajduję się transponder który generuję pewien rodzaj pola ( jest on dosyć mały i nie jest w żaden sposób zasilany z baterii. Na stacyjce znajduje się pętla (cewka itd) odpowiedzialna za odczyt pola w okół stacyjki gdy transponder znajdzie się w zasięgu pętli sterownik immo odczuję z tego pola swój kod i odblokowywuje auto. To tak w skrócie
A tak w ogóle to CO Z TYM AUDI????????????????
A tak w ogóle to CO Z TYM AUDI????????????????
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
ja bym poodkręcał rurki na wtryskach i na powrocie z pompy zeby zobaczyc czy pompa tłoczy wogóle, może sie zatarła
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Auto juz dawno naprawione tylko nie miałem czasu wejść, okazało się że ta rezerwa się świeciła dość długo a wskaźnik mam uszkodzony i brakło paliwa, po tym jak zalałem było juz trochę za późno i się zapowietrzył pompa nie mogła pociągnąć odkręciłem rurki od wtrysków i kręciłem aż do skutku i wreszcie odpalił Dzięki wszystkim za pomoc.
a jak to nie pomoze, to co ?Maniac pisze:Tak to jest jak się jeździ na oparach...
Sprawdź czy masz paliwo to raz, wyczyść smok w baku bo pewnie naciągnął syfu to dwa, zmień filtr paliwa i zatankuj go porządnie...
Poszukujesz auta z Niemiec ?
Napisz do mnie ;-)
Napisz do mnie ;-)
Przepraszam, że odkopuje.
Ja się za bardzo nie znam, ale sam miałem A4 w 1.9TDI i auto paliło jak chciało.
Raz odpaliłem w garazu pojechałem pod sklep a tam kaplica, innego razu w garażu nie odpaliło, a czasami było tak, że paliło za każdym razem a później nagle nie paliło wcale.
Wymieniłem wiele podzespołów, jeździłem do wielu mechaników, latałem po ASO gdzie mi pół silnika wymienić chcieli, aż trafiłem na mały warsztat w garażu starszego Pana który stwierdził, że przyczyną jest przestawiony rozrząd i w tym momencie przyszło mi do głowy, że to może być prawda bo jakiś czas temu był wymieniany. Po odpowiednim ustawieniu auto paliło za każdym razem.
Ja się za bardzo nie znam, ale sam miałem A4 w 1.9TDI i auto paliło jak chciało.
Raz odpaliłem w garazu pojechałem pod sklep a tam kaplica, innego razu w garażu nie odpaliło, a czasami było tak, że paliło za każdym razem a później nagle nie paliło wcale.
Wymieniłem wiele podzespołów, jeździłem do wielu mechaników, latałem po ASO gdzie mi pół silnika wymienić chcieli, aż trafiłem na mały warsztat w garażu starszego Pana który stwierdził, że przyczyną jest przestawiony rozrząd i w tym momencie przyszło mi do głowy, że to może być prawda bo jakiś czas temu był wymieniany. Po odpowiednim ustawieniu auto paliło za każdym razem.