-Wymontować
przednią
i tylną
osłonę
tłumiącą
hałas, w tym celu poluzować
części mocujące -1, 2-oraz, jeśli jest, strzałka-.
– Wykręcić śruby -patrz strzałki-i wyjąć
wspornik momentu obrotowego z silnika.
– Wymontować
górną
część
kolektora
ssącego ›
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1462/d154f263e509b5d4m.jpg)
-Poluzować
klamry napinające -patrz
strzałki
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1607/3f93102e59c97c43m.jpg)
Odchylić
osłonę
paska zębatego do przodu
i odczepić
czopy mocujące na spodzie
osłony paska zębatego.
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1595/e24f8e1aea8d6a32m.jpg)
Wykręcić śruby -strzałki-.
– Wymontować prowadnicę powietrza -1-i 2-.
Wskazówka :
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/436/d41d25cf5d31648em.jpg)
Przed wymontowaniem paska wielorowkowego oznaczyć kierunek obrotów za pomocą kredy lub pisaka. Odwrotny kierunek obrotów używanego paska może doprowadzić do jego zniszczenia.
– W celu poluzowania paska wielorowkowego odchylić napinacz zgodnie z -kierunkiem strzałki-, użyć do tego nasadki Torx T 60 -T40087-i długiego, prostego klucza oczkowego/
płaskiego.
– Zdjąć
pasek wielorowkowy.
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/436/53a44cf9ca13a378m.jpg)
Zamontowanie
Zamontowanie przebiega w odwrotnej
kolejności, przestrzegać
przy tym
następujących punktów:
–
Nałożyć
pasek wielorowkowy na
wielorowkowe koła pasowe.
Samochody bez dodatkowej rolki
prowadzącej:
1 -Alternator
2 -Rolka prowadząca
3 -Rolka prowadząca
4 -Pompa płynu chłodzącego
5 -Pompa wspomagania
6 -Sprężarka układu klimatyzacji
7 -Element napinający pasek
wielorowkowy
8 -Wał korbowy
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/436/4196afe4798962f4m.jpg)
Samochody z dodatkową
rolką
prowadzącą:
1 -Alternator
2 -Rolka prowadząca
3 -Rolka prowadząca
4 -Pompa płynu chłodzącego
5 -Rolka prowadząca
6 -Pompa wspomagania
7 -Sprężarka układu klimatyzacji
8 -Element napinający pasek
wielorowkowy
9 -Wał korbowy
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/1597/83cfdd78a7162fa5m.jpg)
Dotyczy wszystkich:
Wskazówka
Podczas montażu paska wielorowkowego
zwracać
uwagę
na jego prawidłowe ułożenie
na kołach pasowych.
Zakaz kopiowania bez zgody autora
![!!](https://forum-mechaniczne.pl/images/smilies/icon_exclaim.gif)