Clio II 1.4 benzyna 1998r.
Moderator:raptus1984
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Jak w temacie. Diagnozowałem dziś to auto i wyskoczył błąd 5D - flywheel sensor. I teraz się zastanawiam czy to nie jest po prostu czujnik położenia wału korbowego Dosłownie flywheel to koło zamachowe ale z tego co się zorientowałem to czujnik ten znajduje się przy skrzyni tuż obok wieńca. Nie wiem czy dobrze myślę, czy to będzie właśnie to ?
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
Auto nie pali tak???? Aby sprawdzić czy to jest czujnik wału poprostu go odepnij i pokręć zobaczysz czy błąd który wyskoczył jest podobny i tyle. A i wejdz w rartości rzeczywiste i sprawdz czy widzi obroty silnika
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Sytuacja jest inna. Auto odpala i jedzie i po jakimś czasie gaśnie jakby traciło iskrę. Poradziłem klientowi, żeby sprawdził czy jest iskra jak przestanie chodzić. Miałem identyczny przypadek w uno 1.4 i podejrzewam, że to jest to samo. Przyznam, że obrotów na żywo nie sprawdzałem, bo autocom odmówił posłuszeństwa. Diagnostykę przeprowadzałem maxidiagiem (spisał się dobrze).
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
- grzesiek132
- User
- Posty:20
- Rejestracja:2012-03-25, 11:59
- Lokalizacja:Straszęcin
Witam. Miłaem podobny problem z clio tyko 2002rok tego był.Też gasło po czasie i okazało sie ze był walnięty przekaznik. Znajdował sie koło akumulatora w takiej trujkątnej skrzynce. proponuje to sprawdzić.
- grzesiek132
- User
- Posty:20
- Rejestracja:2012-03-25, 11:59
- Lokalizacja:Straszęcin
Są tam 3szt tych przekazników.
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Kolego darek40 - czujnik wymieniony i autko śmiga jak ta lala więc zamykamy temat. Bardzo wszystkim dziękuję za podpowiedzi
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
tak na przyszłość to jest to dosyć częsty przypadek że po nagrzaniu pada czujnik wału a jak ostygnie znowu pali . Ja osobiście w razie wątpliwości mam taki sposób sprawdzenia czy czujnik wału jest ok otóż mierzę rezystancję zimnego czujnika i nagrzewam go na stole np nagrzewnica i znowu mierzę praktycznie zawsze na walniętym czujniku robi sie przerwa
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
Nom piwko się należy
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
No to proszę.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/