Rankomat Boomerang Reparts.pl - regeneracja części samochodowych Forum VW Skup aut Poznań Skup aut

Problem z LGP, Peugot 307 Kombi

Masz problem z samochodem? Pomożemy Ci rozwiązać każdy problem z autem. Internetowy warsztat samochodowy.

Moderator: raptus1984

Awatar użytkownika
marcinxx33
User
User
Posty: 2
Rejestracja: 2012-12-23, 11:50
Lokalizacja: Kruszwica

2012-12-23, 11:54

Witam. Mam problem z LPG. Instalacja JZ-2005 sekwencyjna.

Odpiąłem akumulator od samochodu( na dość długo jakieś 2-3 godziny ), podłączyłem go ponownie. Nic przy nim nie robiłem, a teraz nie chce odpalić na gazie. Na BP chodzi bez zarzutu. tylko coś piszczy od komputera na LPG.

Co mam zrobić ? Prosze o pomoc .. :)
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty: 1686
Rejestracja: 2010-03-11, 13:54
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

2012-12-23, 13:44

Co to instalacja ?? sekwencja ? możliwe że rozkodowała się centralka, najlepiej podjechać do gazownika niech sprawdzi.
Awatar użytkownika
marcinxx33
User
User
Posty: 2
Rejestracja: 2012-12-23, 11:50
Lokalizacja: Kruszwica

2012-12-23, 16:54

Mechaniczny pisze:Co to instalacja ?? sekwencja ? możliwe że rozkodowała się centralka, najlepiej podjechać do gazownika niech sprawdzi.
sprawdzałem prawie wszystko co jest możliwe .. siedziałem prawie 2 godziny na forach i nic .. do gazownika po świętach zamierzam jechać .. ale myślałem że może ktoś pomoże :)
Awatar użytkownika
carlos223223
Automistrz
Posty: 371
Rejestracja: 2012-02-19, 12:48
Lokalizacja: Włocławek

2012-12-23, 19:28

Tak jak Mechaniczny mówi rozkodowała się centralka. Potrzebna jest kalibracja na 100%.
Kto pyta, nie błądzi :)
http://diagnostyka.abc24.pl/
zico

2012-12-25, 11:29

Zenith nie traci żadnych ustawień po odłączeniu akumulatora. Sprawdź czy masz czy nie odłączyły się przewody od zawalania gazowni przy akumulatorze.
Awatar użytkownika
carlos223223
Automistrz
Posty: 371
Rejestracja: 2012-02-19, 12:48
Lokalizacja: Włocławek

2012-12-26, 09:21

a właśnie zico, że niektóre centralki tracą !! Powracają do ustawień fabrycznych albo całkiem się rozwalają.
Kto pyta, nie błądzi :)
http://diagnostyka.abc24.pl/
zico

2012-12-26, 10:02

Tak, ale to są bardzo rzadkie przypadki. Mi osobiście się tylko raz Stag 200 tak wysypał. Prawdopodobnie stało się tak dlatego że akumulator został odłączony zaraz po zgaszeniu silnika, a powinno się zawsze odczekać kilka minut.
Awatar użytkownika
carlos223223
Automistrz
Posty: 371
Rejestracja: 2012-02-19, 12:48
Lokalizacja: Włocławek

2012-12-26, 20:50

Ja miałem tak z DTGas System wystarczyło kilka minut i po frytkach, cała kalibracja od nowa.
Kto pyta, nie błądzi :)
http://diagnostyka.abc24.pl/
zico

2012-12-26, 21:11

Na DTGas najlepszym lekarstwem jest wyrzucić bubla do śmietnika.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc samochodowa”