Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando

Hyundai Coupe GK 2.0 CVVT

Masz problem z samochodem? Pomożemy Ci rozwiązać każdy problem z autem. Internetowy warsztat samochodowy.

Moderator:raptus1984

Awatar użytkownika
fixu
User
User
Posty:2
Rejestracja:2016-11-22, 01:05

2016-11-22, 02:27

Witam od dluzszego czasu mam problem, ktory trapi moje auto a jest nim Hyundai Coupe GK.
Moze troche o samym aucie: 2005r. 2.0 16V CVVT kod:G4GC 150tys.km

-kompresja 13.5 bara na kazdym z cylindrow, instrukcja mowi o 14.5 a limit to 14 barow.
-cisnienie oleju na rozgrzanym oleju to 1.7 bara na wolnych obrotach i 4 bary na 4tys.
-cisnienie paliwa 3.7 bara.
-auto spala 150ml oleju 5W40 Liqui Moly na 1000km.
-przyspiesza plynne, niezle ciagnie od samego dolu az do konca.
-spala 7 litrow w trasie i 10 w miescie.
-po 3.5km lapie temperature robocza i ja utrzymuje.
-nie kopci.

Auto nie zglasza zadnych bledow na desce ani po podlaczeniu komputera. Lecz problemem jest jak pracuje na wobrotach.
Powoli schodzi z obrotow w przedzialem 1000-2000 obrotow dwa razy dluzej niz z np z 2000-3000

Co zostalo wymienione:
-filtr powietrza Knecht
-swiece Denso K16TT
-kable NGK
-cewki Denso
-filtr paliwa ALCO
-olej 5W40 LM + filtr Knecht
-plyn chlodniczy
-kompletny rozrzad z wariatorem
-sonda lambda regulacyjna Denso
-wyczyszczone silnik krokowy (jest na nim sruba do jakiejs regulacji, nie wiem jak to sie reguluje)

Sonda regulacyjna (pierwsza) oscyluje w granicy od 0.1 do 0.8 druga za katalizatorem utrzymje napiecie 0.6V
Dotryski benzyny sa na -4.8% dlugoterminowe, a krotko terminowe chodz od 0 do -5% moze to jakas nieszczelnosc gdzies ? jakis waz podcisnienia moze czy cos ale nie wiem jak to sprawdzic. Ma lekko okopcona koncowke wydechu wiec chyba chodzi na lekko za bogato.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc samochodowa”