Reparts.pl - regeneracja części samochodowych Forum VW Skup aut Poznań Skup aut

golff 4 1.6 dymi jak zimny

Masz problem z samochodem? Pomożemy Ci rozwiązać każdy problem z autem. Internetowy warsztat samochodowy.

Moderator: raptus1984

Awatar użytkownika
szatann1981
Początkujący
Posty: 30
Rejestracja: 2011-01-10, 11:08

2012-10-07, 06:36

Witam wszystkich pacjent to golfikz 2001 r z przebiegiem około 120 tys km stał około 1 roku i strasznie dymi jak jest zimny na biało płynu nie ubywa na analizatorze spalin wyszło wszystko ok widze ze ma apetyt na olej na 2000km 1litr mechaniory które wymieniałyy gumy w zawieszeniu powiedziały ze silnik szrot i ze naprawa bedzie mogła kosztowac bagatela nawet 7000 tys pln <boje_sie> wypowiedzcie sie tez bo ta kwota jest poprostu niemozliwa . ja podejrzewm uszczelniacze zaworowe ale tak do konca niejestem pewien
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-03-11, 13:54
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

2012-10-09, 14:27

Co to za golf ?? i co to za silnik za ta kwotę całego golfa IV już się kupi.Też obstawiał bym na uszczelniacze ewentualnie pierścienie.Wymieniałem w IV 1.4 niedawno z tego samego powodu.
Awatar użytkownika
szatann1981
Początkujący
Posty: 30
Rejestracja: 2011-01-10, 11:08

2012-10-10, 20:09

1,6 16v 2001r.
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-03-11, 13:54
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

2012-10-10, 20:12

Więc nie wiem co ten mechanik zaśpiewał chyba jedno 0 za dużo, cena części przy wymianie pierścionków to ok 500 zł + uszczelniacze więc trochę do 7 tys brakuje.
zico

2012-10-11, 11:33

Wymiana pierścionków to druciarstwo a nie remont silnika... 7k to całkiem realna cena jakby się zabrać za przywrócenie do 100% sprawności kompletnej padliny.
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-03-11, 13:54
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

2012-10-11, 11:59

A kto powiedział że to już padlina ?? pali mu tylko czasem zadymi więc chyba nie ma powodów bardzo poważnego remontu przy okazji sprawdzenie wału i panewek. Sprawdził bym na początek ciśnienie.
Awatar użytkownika
Majonez850
Automistrz
Posty: 179
Rejestracja: 2012-05-27, 10:48
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle

2012-10-16, 20:41

No właśnie wkręcamy zegar i ciśnienie i można powiedzieć wtedy co dalej
Awatar użytkownika
trebor70
Automistrz
Posty: 134
Rejestracja: 2012-02-24, 21:59
Lokalizacja: lubelskie

2012-10-24, 19:59

Majonez850 pisze:No właśnie wkręcamy zegar i ciśnienie i można powiedzieć wtedy co dalej

Wkręcasz manometr (silnik bierze olej) ciśnienie w garach uszczelnił olej, wszędzie równo i np.po 10 atm i co dalej? :P
Awatar użytkownika
Majonez850
Automistrz
Posty: 179
Rejestracja: 2012-05-27, 10:48
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle

2012-10-25, 20:36

Bo trzeba na zimnym i ciepłym silniku sprawdzac ciśnienie
Awatar użytkownika
manta3.6
User
User
Posty: 4
Rejestracja: 2011-08-07, 07:51
Lokalizacja: Elbląg

2012-11-01, 09:03

A na zimnym to w jakim celu ma mierzyć? Nie pisze że ma problemy z rozruchem.
Awatar użytkownika
MobilnyMechanik
User
User
Posty: 10
Rejestracja: 2012-11-09, 23:33
Lokalizacja: Warszawa

2012-11-10, 00:42

panie mechanik , wg ksiazek to tylko na cieplym silniku sprawdzamy ...
Mobilny Mechanik 24h
tel. 510 905 900

www.mss24.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc samochodowa”