Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando Recepta online | E-recepta przez internet na e-recepta.net

Fiat Seicento 1.1 2003r. toksyczne spaliny

Masz problem z samochodem? Pomożemy Ci rozwiązać każdy problem z autem. Internetowy warsztat samochodowy.

Moderator:raptus1984

Awatar użytkownika
arnipoznań
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:713
Rejestracja:2012-02-17, 20:22
Lokalizacja:PZ

2013-10-29, 21:23

Witam. Jak w temacie pacjent - Fiat, bardzo dużo pali, spaliny śmierdzą nieprzepalonym paliwem, Fiat Ecu Scan wykazał mi:
: P0420 - Katalizator 1
Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 1)
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
2: P0201 - Wtryskiwacz cylinder 1
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 1
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU nie odebrało sygnału z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
3: P0352 - Cewka 2
Ignition Coil B / 2 Primary/Secondary Circuit malfunction
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
4: P0351 - Cewka 1
Ignition Coil A / 1 Primary/Secondary Circuit malfunction
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
W blokach pomiarowych elegancko pokazuje temperaturę silnika, więc nie chodzi na ssaniu, sonda lambda za katalizatorem nie pracuje za bardzo, napięcie na niej trzyma się w granicach 0,6 - 0,8 v, jedynie jak odpuszce gazu to przy schodzeniu z obrotów zaczyna przez chwilę próbkować ale potem znowu utrzymuje się w górnych granicach. Sondy były obi podmieniane, bo kolega ma drugie kompletne Seicento na części.
Pytanie brzmi co teraz? powiedziałem mu żeby podmienił ECU, bo to najłatwiejsze, czy może podmieniać katalizator? na razie tego nie robił bo ciężko wymienić tego kata, z tego co widziałm to nie ma regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej, a może wtryskiwacze leją, albo chociaż jeden z nich. Ogólnie auto zostało sprzedane ze względu na to dymienie (śmierdzi paliwo)
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2013-10-29, 22:11

Moim zdaniem nie spala na 1 cylindrze dlatego wywala błędy na kata ale to musisz sam sprawdzić. Silnik równo pracuje?? Swiece sprawdzane?
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
zico

2013-10-30, 06:47

arnipoznań pisze:powiedziałem mu żeby podmienił ECU
Żeby się w obu immo zablokowało?

Jest bogato i sonda za katalizatorem widzi bogato więc co Ty od niej chcesz?
Pokasuj te błędy i zobacz jakie wrócą, bo może ktoś tylko się bawił w odpinanie wtyczek.
Awatar użytkownika
henryk
VIP/Mechanik
VIP/Mechanik
Posty:302
Rejestracja:2012-11-12, 15:52
Lokalizacja:podkarpackie

2013-10-30, 08:00

Miałem taki przypadek w fiacie z śmierdzącymi spalinami okazało się że padł jeden przewód wysokiego napięcia. Autko chodziło normalnie a nie dopalało paliwa warto podmienić kable (albo świece). I na koniec sprawdził bym ciśnienie w silniku.
Jak mogę to pomogę :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc samochodowa”