ten drugi ma więcej funkcji to taki bajer w sam raz dla mnie - elektryka samochodowego ale zastanawiam się czy w zestawie masz wszystkie kable do miernika bo do różnych funkcji potrzeba różnych kabli, ewentualnie możesz pomyśleć sobie do czego będziesz go używał najczęściej i tylko te kable dokupić; jeśli chodzi o markę UNI-T to polecam bo mam podobny miernik tej firmy i już 3 lata służy bez awarii.
Mam pytanie dotyczące właśnie tych podziałów na : np. przy ohmah po co jest 200, 2k, 20k, 200k, 20m po co tyle podziałów i do czego one służą I jeszcze jedno pytanie co można zmierzyc w aucie w jednostkach amper
pomiar t.zw. ohmów służy np. do sprawdzania ciągłości kabli w instalacji elektrycznej, sprawdzania diód w alternatorze lub w elektronice do sprawdzania oporników, a w amperach w aucie możesz zmierzyć np. pobór prądu w czasie gdy jest wyłączona stacyjka, gdy się przykładowo wyładowuje akumulator po nocy, ogólnie w amperach mierzy się pobór prądu a w ohmach oporność.
ohm to rezystancja czy inaczej opór po to masz tyle przedziałów żeby pomiar był jak najbardziej dokładny . Gdy mierzysz coś np czujnik który ma np 328 ohm i ustawisz zakres na 200 K to pokaże ci 0.3 K a czasem pare ohm robi różnice .
Amper to tak jak piszą mierzysz prąd spoczynkowy