Reparts.pl - regeneracja części samochodowych Forum VW Skup aut Poznań Skup aut

Fotoradar pstryknął ci fotkę..

Wszelkie dowcipy, zdjęcia, rysunki i inne zabawne rzeczy związane z motoryzacją.

Moderator: InRed

Awatar użytkownika
silvox
Początkujący
Posty: 49
Rejestracja: 2012-09-07, 06:31
Lokalizacja: małopolskie

2012-11-27, 16:02

Wejdź i sprawdź czy dostaniesz niespodziankę..

FOTKA Z RADARU
Obrazek
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty: 771
Rejestracja: 2012-02-25, 17:07
Lokalizacja: Kielce

2012-11-27, 18:59

no dobre !!! Aż mi się ciepło zrobiło jak zobaczyłem że mam 500zł mandatu brawa> nawet miasto się zgodziło bo nie wiem czy właśnie na terenie krakowa mi nie cykneło
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
Du-Di
Automistrz
Posty: 143
Rejestracja: 2012-04-16, 17:15
Lokalizacja: Lublin

2012-11-27, 19:19

To ja mam dwie fotki w sumie na 800 setek. <auto>
Awatar użytkownika
InRed
Mod pogaduchy
Mod pogaduchy
Posty: 531
Rejestracja: 2012-05-28, 21:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

2012-11-30, 13:48

Arni mi to wyslal wieczorem, mowie: Dobra, pozniej. a on na to: No Inred, nie chcesz zobaczyc czy cie fotoradar nie zlapal?...

Kurde, mowie, DOBRA! z dowodu spisalam numer rejestracyjny, wpisuje.. a tam .. BOSH.. Toz to dwa mandaty...
500 zeta.. skad ja wezme teraz 500 zeta? A lookne sobie na zdjecie...

AAAAAhahahahaha...
Poprawil mi sie humor na caly wieczor:D
Dobre dobre to jeee!;)
Poszukujesz auta z Niemiec ?

Napisz do mnie ;-)
Awatar użytkownika
palio45
Automistrz
Posty: 140
Rejestracja: 2012-07-29, 17:47
Lokalizacja: lubelskie

2012-12-01, 15:56

Dobre ale stare <haha>
Awatar użytkownika
kitt94
Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: 2012-10-26, 20:10
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

2012-12-02, 18:28

U mnie efekt zdwojony - auto jeszcze na gdańskich blachach a tu węzeł Warszawa...myślałem, że zawału dostanę...
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
Awatar użytkownika
InRed
Mod pogaduchy
Mod pogaduchy
Posty: 531
Rejestracja: 2012-05-28, 21:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

2012-12-02, 18:29

hahahahah, no naprawde, fajne to takie:) Kitt, zawal w tak mlodym wieku ?! NIEEEEEEE ehhehehe
Poszukujesz auta z Niemiec ?

Napisz do mnie ;-)
Awatar użytkownika
moloch
User
User
Posty: 21
Rejestracja: 2012-08-30, 14:51
Lokalizacja: Warszawa

2013-01-11, 22:30

Teraz to naprawdę będzie cud, żeby jakieś foty mi nie pstryknęli:( Sobie zrobili z kierowców dojne krowy ;/
Awatar użytkownika
InRed
Mod pogaduchy
Mod pogaduchy
Posty: 531
Rejestracja: 2012-05-28, 21:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

2013-01-11, 23:09

moloch pisze:Teraz to naprawdę będzie cud, żeby jakieś foty mi nie pstryknęli:( Sobie zrobili z kierowców dojne krowy ;/
Dokladnie, tak jak piszesz.. Ech :(
Poszukujesz auta z Niemiec ?

Napisz do mnie ;-)
Awatar użytkownika
moloch
User
User
Posty: 21
Rejestracja: 2012-08-30, 14:51
Lokalizacja: Warszawa

2013-01-12, 20:13

I czuję, że to nie koniec. Coś dziś czytałem, że chcą aby kierowcy płacili za drogi krajowe... Za te dziury chyba... Jakaś tragedia. Chyba się przesiądę na rower ;/
Awatar użytkownika
InRed
Mod pogaduchy
Mod pogaduchy
Posty: 531
Rejestracja: 2012-05-28, 21:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

2013-01-12, 20:18

Ich chyba wszystkich porąbało, za przeproszeniem. Co chwila wylaza jakies nowe informacje. Co sie z tym krajem dzieje, to ja nie wiem. Heh, w lasach tez zamontuja, bo wiesz, zwierzeta za szybko biegaja:D I w szkolach, bo uczniowie szaleja na przerwach:D
Poszukujesz auta z Niemiec ?

Napisz do mnie ;-)
Awatar użytkownika
moloch
User
User
Posty: 21
Rejestracja: 2012-08-30, 14:51
Lokalizacja: Warszawa

2013-01-12, 20:26

Tak apropos dzieci w szkołach:

Obrazek
Awatar użytkownika
InRed
Mod pogaduchy
Mod pogaduchy
Posty: 531
Rejestracja: 2012-05-28, 21:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

2013-01-12, 20:27

Moloch, znam znam.. Dobre.. :)
Poszukujesz auta z Niemiec ?

Napisz do mnie ;-)
Awatar użytkownika
carlos223223
Automistrz
Posty: 371
Rejestracja: 2012-02-19, 12:48
Lokalizacja: Włocławek

2013-01-14, 09:36

To wszystko wina Tuska. Robi z nami co chce i nawet się nie liczy z naszym zdaniem. Socjalizm w białych rękawiczkach !!!!!!
Kto pyta, nie błądzi :)
http://diagnostyka.abc24.pl/
Awatar użytkownika
InRed
Mod pogaduchy
Mod pogaduchy
Posty: 531
Rejestracja: 2012-05-28, 21:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

2013-01-15, 21:07

A slyszeliscie ze oprocz tych fotoradarow co 100 m:D mamy jeszcze placic za przejazd drogami krajowymi!?!!............
Moloch, tak jak mowisz, przesiasc sie na rower, ale z drugiej strony, k.... trza uwazac zeby jadac rowerem nie przekroczyc predkowsci..................... masakra.
Poszukujesz auta z Niemiec ?

Napisz do mnie ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Na wesoło”