Reparts.pl - regeneracja części samochodowych Forum VW Skup aut Poznań Skup aut

Golf 3 VR6 problem z odpalaniem

Forum VW

Moderator: raptus1984

Awatar użytkownika
wladcadusz
User
User
Posty: 1
Rejestracja: 2013-05-17, 15:09

2013-05-17, 15:16

Witam!

1.Problem jest taki: na zimnym silniku musze go z 2x po 5 sekund pokręcić zanim odpali, po załąpaniu ma ze 3 takie duuuże wahnięcia obrotów i potem jest ok. Na ciepłym pali dobrze. Z problemem borykam sie już od dłuższego czasu. Zdążyłem już powymieniać świece, kable, czujniki temperatury, czujnik poł wału. I nic nie pomagało. Ostatnio pękła mi rura od płynu chłodzącego i podczas napraw okazało się, że BEZ płynu samochód odpala dobrze!
Myślę o uszczelce pod głowicą, jednak płynu nie ubywa i nie kopci na biało

2.Druga sprawa: do jakiej temp powinno się autko zagrzewać?
Bo pokazywało mi 70-80 stopni. Wymieniłem czujniki temp oraz termostat i grzeje się tak 90-100. Wentylator włącza się przy 100 stopniach- czy nie za późno?
Do tego wydaję mi się że robi się za duże ciśnienie w układzie: węże są bardzo twarde i pęcznieją, oraz po zagrzaniu ubywa z 3cm płynu ze zbiorniczka(schodzi z MAX poniżej M
IN)- po zgaszeniu silnika poziom wraca.

Bardzo proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Mechaniczny
Administrator
Administrator
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-03-11, 13:54
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

2013-05-18, 11:17

Ja upewnił bym się co do tej uszczelki pod głowicą, podjedź do lepszego warsztatu i zapytaj czy posiadają tester szczelności uszczelki głowicy wydaje mi się że więcej jak 20 zł nie wezmą za taki test więc warto się upewnić bo Twój opis wskazuje na uszczelkę.
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty: 771
Rejestracja: 2012-02-25, 17:07
Lokalizacja: Kielce

2013-07-23, 18:49

Mi też to śmierdzi nieszczelnością upg. A czy jak odpalisz auto z odkręconym korkiem wlewu płynu (oczywiscie na chłodnym silniku) to czy nie zacznie wyżucać płynu lub nie widać delikatnego dymka ze zbiorniczka wyrównawczego???
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen”