Audi C6 A6 30 TDI 165 kw Quatro Automat
Moderator:raptus1984
Witam mam problem z audi c6 a6 2004 rok 30tdi v6 165kw quatro kod silnika BMK kolega kupił 22 l ogółem ropy z różnych stron świata od kierowców. 2 l miał w butelkach od taigera i pomylił butelki zalał 1 l taigera z tesco do ropy , pojechał na stacje i zalał 10l tego lepszego diesla pojechał w dalszą drogę i po około 30 km zklekotał i zaczął mu nie równo chodzić, dymić z rury, później brak mocy i mu zgasł. Po zgaśnięciu auta nie mógł odpalić, nazajutrz rano odpalił go na chwile i nadal kopcił i nie równo pracował zauważyłem ze kuje więc od razu podejrzewałem wtryski więc go zgasiliśmy. Po podpięciu pod komputer pokazało błędy wtrysków 2 2 cyl i 5 cyl wiec skasowałem błędy i odpaliłem go na chwile ale już na plaku bo sam nie chciał zapalić błędy ponownie wyskoczyły te same. Znalazłem wtryski wymieniłem i odpaliłem go na chwile zobaczyć czy nadal będzie błąd wtrysków nie wyskoczył, ale nadal nie równo chodził i kuł więc mówię na bank od paliwa wypompowałem paliwo ile się dało wymieniłem filtr paliwa i zalałem 15 l czystej ropy z Orlena. Po odpaleniu na plaku nadal słychać kucie nie równo pracuje ale mówię że jest jeszcze w układzie stare paliwo z tym całym syfem więc niech pochodzi i przepali po jakimś czasie zaczął lepiej pracować ale kucie nadal było słychać, po rozgrzaniu się silnika zaczął się wkręcać na wysokie obroty 3 do 4 nawet do 5 na biegu jałowym i schodzić z obrotów, i tak coraz wyżej więc go zgasiłem. Po następnym odpaleniu znowu bardzo wysokie obroty od razu wskakiwał 4.5 5.5. zgasiłem go bo bałem się że zaraz wystawi kopyta zajrzałem do turbo i pojawiło się troszkę oleju. więc odpaliłem go jeszcze raz na chwile na ściągniętym wężu od filtra powietrza i turbo wypluło olej już pojawiła się większa ilość oleju w turbo. Co to może być proszę o jakieś podpowiedzi może ktoś już miał taki problem. Pozdrawiam
ale na odpiętym turbo sam nadal się wkręcał na tak wysokie obroty????
Jeśli tak to ja obstawiałbym na to że reszta wtrysków też jest zatarta i leją paliwo do komory spalania bez opamiętania.
Ps co tiger robi z autem ?!!!! A ludzie to piją
Jeśli tak to ja obstawiałbym na to że reszta wtrysków też jest zatarta i leją paliwo do komory spalania bez opamiętania.
Ps co tiger robi z autem ?!!!! A ludzie to piją
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Nie wiem czy na odpiętym turbo też sam się wkręca dzisiaj odepnę dolot i odmę z dolotu do turbo i żeby nie szedł olej przez odmę na turbo i do komory spalania, i dam znać co się dzieje dalej, po miarce widzę że ropa poszła trochę do oleju dobrze myślę
parę fotek poglądowych
parę fotek poglądowych
Czujnik ciśnienia paliwa prócz wtrysków był uwalony wymieniłem nie ma błędu czujnika a teraz pojawiają się
Bład 17026 Niski obwód prądowy A czujnika odniesienia Diagnoza Autocomem reszta błędów dopisuje może mają coś wspólnego
18061 Zarejestrowane kody usterek w sterowniku ABS
17060 Obwód prądowy świecy żarowej cylinder 6
Auto AAudi A6 C6 2004 3.0 V6 BMK
Bład 17026 Niski obwód prądowy A czujnika odniesienia Diagnoza Autocomem reszta błędów dopisuje może mają coś wspólnego
18061 Zarejestrowane kody usterek w sterowniku ABS
17060 Obwód prądowy świecy żarowej cylinder 6
Auto AAudi A6 C6 2004 3.0 V6 BMK