Portal poświęcony motoryzacji oraz mechanice samochodowej Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl Skup aut Poznań Skup aut Części do samochodów w Ucando Recepta online | E-recepta przez internet na e-recepta.net

Audi C6 A6 30 TDI 165 kw Quatro Automat

Forum audi

Moderator:raptus1984

Awatar użytkownika
pakitko
User
User
Posty:6
Rejestracja:2014-10-11, 21:48
Lokalizacja:Polska

2015-03-03, 00:25

Witam mam problem z audi c6 a6 2004 rok 30tdi v6 165kw quatro kod silnika BMK kolega kupił 22 l ogółem ropy z różnych stron świata od kierowców. 2 l miał w butelkach od taigera i pomylił butelki zalał 1 l taigera z tesco do ropy , pojechał na stacje i zalał 10l tego lepszego diesla pojechał w dalszą drogę i po około 30 km zklekotał i zaczął mu nie równo chodzić, dymić z rury, później brak mocy i mu zgasł. Po zgaśnięciu auta nie mógł odpalić, nazajutrz rano odpalił go na chwile i nadal kopcił i nie równo pracował zauważyłem ze kuje więc od razu podejrzewałem wtryski więc go zgasiliśmy. Po podpięciu pod komputer pokazało błędy wtrysków 2 2 cyl i 5 cyl wiec skasowałem błędy i odpaliłem go na chwile ale już na plaku bo sam nie chciał zapalić błędy ponownie wyskoczyły te same. Znalazłem wtryski wymieniłem i odpaliłem go na chwile zobaczyć czy nadal będzie błąd wtrysków nie wyskoczył, ale nadal nie równo chodził i kuł więc mówię na bank od paliwa wypompowałem paliwo ile się dało wymieniłem filtr paliwa i zalałem 15 l czystej ropy z Orlena. Po odpaleniu na plaku nadal słychać kucie nie równo pracuje ale mówię że jest jeszcze w układzie stare paliwo z tym całym syfem więc niech pochodzi i przepali po jakimś czasie zaczął lepiej pracować ale kucie nadal było słychać, po rozgrzaniu się silnika zaczął się wkręcać na wysokie obroty 3 do 4 nawet do 5 na biegu jałowym i schodzić z obrotów, i tak coraz wyżej więc go zgasiłem. Po następnym odpaleniu znowu bardzo wysokie obroty od razu wskakiwał 4.5 5.5. zgasiłem go bo bałem się że zaraz wystawi kopyta zajrzałem do turbo i pojawiło się troszkę oleju. więc odpaliłem go jeszcze raz na chwile na ściągniętym wężu od filtra powietrza i turbo wypluło olej już pojawiła się większa ilość oleju w turbo. Co to może być proszę o jakieś podpowiedzi może ktoś już miał taki problem. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2015-03-03, 14:40

ale na odpiętym turbo sam nadal się wkręcał na tak wysokie obroty????
Jeśli tak to ja obstawiałbym na to że reszta wtrysków też jest zatarta i leją paliwo do komory spalania bez opamiętania.
Ps co tiger robi z autem ???!!!! A ludzie to piją
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
pakitko
User
User
Posty:6
Rejestracja:2014-10-11, 21:48
Lokalizacja:Polska

2015-03-03, 17:18

Nie wiem czy na odpiętym turbo też sam się wkręca dzisiaj odepnę dolot i odmę z dolotu do turbo i żeby nie szedł olej przez odmę na turbo i do komory spalania, i dam znać co się dzieje dalej, po miarce widzę że ropa poszła trochę do oleju dobrze myślę ??

parę fotek poglądowych
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
henryk
VIP/Mechanik
VIP/Mechanik
Posty:302
Rejestracja:2012-11-12, 15:52
Lokalizacja:podkarpackie

2015-03-04, 07:27

Wyjął bym wszystkie wtryski i sprawdził u pompiarzy. Może są przytarte.
Jak mogę to pomogę :)
Awatar użytkownika
dawid2110
VIP/Moderator
VIP/Moderator
Posty:771
Rejestracja:2012-02-25, 17:07
Lokalizacja:Kielce

2015-03-04, 15:05

Dokładnie inaczej nie pójdziemy dalej
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
Awatar użytkownika
pakitko
User
User
Posty:6
Rejestracja:2014-10-11, 21:48
Lokalizacja:Polska

2015-03-26, 23:59

Czujnik ciśnienia paliwa prócz wtrysków był uwalony wymieniłem nie ma błędu czujnika a teraz pojawiają się

Bład 17026 Niski obwód prądowy A czujnika odniesienia Diagnoza Autocomem reszta błędów dopisuje może mają coś wspólnego
18061 Zarejestrowane kody usterek w sterowniku ABS
17060 Obwód prądowy świecy żarowej cylinder 6

Auto AAudi A6 C6 2004 3.0 V6 BMK
ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi”