Witam.
Jak w temacie.
Otóż sytuacja jest taka - auto zapala i chodzi na biegu jałowym, po ruszeniu zaczyna szarpać i gaśnie. Podłączam więc kompa i pokazuje błąd czujnika map. Niedużo myśląc odłączam wtyczkę od mapu i auto zaczyna jeździć. Kupuję czujnik i zakładam nowy - i nadal porażka cały czas to samo - ręce opadają. Potem odłączam wtyczkę od tps-u i co ?? Renata śmiga jak szalona. A co najśmieszniejsze CHECK ENGINE zawsze gaśnie nawet z odłączonymi wtyczkami. Pomóżcie.
renault clio II 1.2 benzyna 2000r.
Moderator:raptus1984
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
może głupie pytanie zadam ale pisząc tpsu co masz na myśli???Czyli co czy masz map wpięty czy nie to i tak błąd wywala?? Map masz bezpośrednio w dolocie czy na wężyku??? Instalacje do niego sprawdziłeś???
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
TPS - czujnik położenia przepustnicy, a komputer podłączałeś żeby podejrzeć błędy i dane z czujników ?
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Wartości pomierzone to 926-1226 ohm. Chyba trochę za dużo.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/
Jeśli jest na siriusie to W spoczynku
między zaciskiem Ai B 1100-1300 ohm
A i C 1100-1300
B i C 2100-2300
przeustnica otwarta do oporu
A B 1100-1300
A C 2100-2300
BC 1100-1300 ohm
między zaciskiem Ai B 1100-1300 ohm
A i C 1100-1300
B i C 2100-2300
przeustnica otwarta do oporu
A B 1100-1300
A C 2100-2300
BC 1100-1300 ohm
Szanuj czas innych. Jeśli pomogłem postaw piwo
- carlos223223
- Automistrz
- Posty:371
- Rejestracja:2012-02-19, 12:48
- Lokalizacja:Włocławek
Nie - to jest 1.2 8 zaworowy.
Ale mimo wszystko te wartości są zupełnie inne jak podałeś. Poczekam na podstawkę przepustnicy.
Ale mimo wszystko te wartości są zupełnie inne jak podałeś. Poczekam na podstawkę przepustnicy.
Kto pyta, nie błądzi
http://diagnostyka.abc24.pl/
http://diagnostyka.abc24.pl/