Amortyzatory SRL opinie
- Mechaniczny
- Administrator
- Posty:1688
- Rejestracja:2010-03-11, 13:54
- Lokalizacja:Polska
- Kontakt:
SRL to prywatna marka dystrybutora części stworzona przez firmę Polcar. A co do opinii to słyszałem wiele jedni chwalą inni nie, jeśli nie robisz wiele km i jeśli jeździsz bezpiecznie możesz spróbować. Przy zakupie zwróć uwagę na gwarancję co obejmuje.
Zrób mu test łosia.
Jeśli nie zachowa się tak jak Cherokee to znaczy że amory dobre.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... aYFLb8WMGM#!
Jeśli nie zachowa się tak jak Cherokee to znaczy że amory dobre.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... aYFLb8WMGM#!
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
w sumie na zwykłym przeglądzie diagnosta nie ma obowiązku sprawdzić amorków, ale zazwyczaj sprawdzają, jest kilka wskaźników skuteczności tłumienia zawieszenia, jednym z nich jest wymaganie że różnica w skuteczności nie może przekraczać 30 %BOB pisze:A jaki jest przedział procentowy na jakim można jeździć jakie wymagają na przeglądach i czy w ramach przeglądu powinni mi sprawdzić tłumienie czy muszę dopłacać
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
A to niby od kiedy? Pewnie że ma obowiązek, reflektory wyregulować i żarówki powymieniać też musi jeśli będzie taka potrzeba. Tylko się niekompetentnym leniom po prostu nie chce.arnipoznań pisze:nie ma obowiązku sprawdzić amorków
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
To podaj mi numery dzienników ustaw w których jest to napisanezico pisze:A to niby od kiedy? Pewnie że ma obowiązek, reflektory wyregulować i żarówki powymieniać też musi jeśli będzie taka potrzeba. Tylko się niekompetentnym leniom po prostu nie chce.arnipoznań pisze:nie ma obowiązku sprawdzić amorków
bo ja moge ci podać podstawy prawne mojej wypowiedzi tak jak napisała powyżej Magda
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
Np Dziennik Ustaw z 7 września 2012 poz. 996
Jest ogólnie że ma sprawdzić stan techniczny zawieszenia. To wg Ciebie amortyzatory się do tego nie zaliczają?
Jest ogólnie że ma sprawdzić stan techniczny zawieszenia. To wg Ciebie amortyzatory się do tego nie zaliczają?
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
nie, nie jest napisane ogólnie tylko jest napisane że trzeba sprawdzić mocowanie amorków oraz czy nie ma wycieków oleju (gazowych nie sprawdzisz) pomiar skuteczności tłumienia zawieszenia jest ujety w dodatkowym badaniu technicznym Dział I tabelka tego samego dziennika
1.2 Dodatkowa kontrola zawieszenia
1.2.1. Pomiar skuteczności tłumienia zawieszenia (m.in. metodą Eusama)
A tak po prawdzie to ta tabelka nie wyczerpuje metod badań i punktów które diagnosta MOŻE sprawdzić na przeglądzie, no i jest zapis w prawie o ruchu drogowy który mówi że auto ma być skonstruowane tak aby nie stwarzało zagrożenia... bla bla bla.
Wiesz jaki jest niepodważalny dowód na to że nie trzeba sprawdzać amorków na wytrzęsarce? weź sobie obejrzyj wyposażenie niektórych stacji okręgowych, niektóre nie mają wogóle przyrządu do badania Eusama, bo nie muszą wogóle go mieć do przeglądów okresowych.
1.2 Dodatkowa kontrola zawieszenia
1.2.1. Pomiar skuteczności tłumienia zawieszenia (m.in. metodą Eusama)
A tak po prawdzie to ta tabelka nie wyczerpuje metod badań i punktów które diagnosta MOŻE sprawdzić na przeglądzie, no i jest zapis w prawie o ruchu drogowy który mówi że auto ma być skonstruowane tak aby nie stwarzało zagrożenia... bla bla bla.
Wiesz jaki jest niepodważalny dowód na to że nie trzeba sprawdzać amorków na wytrzęsarce? weź sobie obejrzyj wyposażenie niektórych stacji okręgowych, niektóre nie mają wogóle przyrządu do badania Eusama, bo nie muszą wogóle go mieć do przeglądów okresowych.
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
Ale najbardziej to pojechałeś z tą wymianą żarówek i regulowaniem reflektorów, diagnoście NIE WOLNO czegokolwiek wymieniać ani nawet odkręcać czy demontować podczas badania technicznego i tu jest dylemat, bo przepisy to jedno a rzeczywistość to co innego, wiadomo
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE
- interesujacySie
- User
- Posty:1
- Rejestracja:2013-02-02, 22:50
Kupujesz kota w worku. Kolega mi mówił, że co pudełko otworzysz to za każdym razem może to być amortyzator przez inną fabrykę produkowany. Polcar raczej jest nastawiony na najniższą cenę. Reklamacja rozpatrywana jest 2 miesiące! Oni proponują SACHSa albo z tańszych GH-Parts. Kayaby nie mają więc nie oceniają ale podobno też dobre.BOB pisze:Witam zamierzam kupić amortyzatory firmy SRL ale nic o niej nie wiem jaka to produkcja Co myślicie o tych amortyzatorach
- arnipoznań
- VIP/Moderator
- Posty:713
- Rejestracja:2012-02-17, 20:22
- Lokalizacja:PZ
Słyszałem że wymieniając sprężyny na sztywniejsze trzeba też włożyć amorki o innej charakterystyce, poza tym sztywniejsze sprężyny są często krótsze, więc tak na rozsądek amorki też powinny być krótsze chyba że się mylę
I DON'T WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE