Strona 1 z 2

Bosch esi tronic i kts

: 2012-02-18, 14:37
autor: diagnostic
Witam zaczynam przygodę z diagnostyką samochodową co polecacie na początek? myślałem nad kts-em ile kosztuje jego aktualizacja i co ile sie ja przeprowadza?

: 2012-02-18, 19:27
autor: Mechaniczny
Jeśli chodzi o początek to troche drogi ten początek :) KTS nie jest tani w utrzymaniu wiem że są chyba cztery aktualizacje w ciągu roku ale jeśli chodzi o cenę to nie wiem.

: 2012-02-19, 14:28
autor: carlos223223
Kts to drożyzna ale dobra (za taką cenę wypadałoby).
Na początek proponuję autocoma cdp pro. Sam na nim pracuję i jestem zadowolony. Za te pieniądze jest ok.
http://motoallegro.pl/tester-autocom-cd ... 03778.html
Tu masz link do aukcji naprawdę polecam. Powołaj się na mnie jeśli się zdecydujesz. 3m_sie 3m_sie

: 2012-02-19, 17:42
autor: diagnostic
Jeśli mial bym kupowac autocoma to kupil bym full zestaw czyli osobowe i ciezarowe ale czytalem opinie ze nie wszystkie kable działają

: 2012-02-19, 18:21
autor: carlos223223
BOdajże w jednym kablu do iveco jest problem. Nie słyszałem o innych.
Rzeczywiście mix jest dobry - sam go posiadam. Polecam.

: 2012-03-20, 20:30
autor: kiko
Czy autocom-em da sie wypalac filtry czastek stalych?

: 2012-03-20, 22:23
autor: carlos223223
Osobiście nie robiłem ale podobno ktoś deaktywował dpf.

: 2012-03-21, 18:19
autor: dawid2110
Deaktywacja a wypalanie to różnica z deaktywacją nie jest tak łatwo co do wypalania to w tym jest dobry KTS ale i tak trzeba pamiętać że wypalanie da się przeprowadzić tylko jeśli DPF nie jest zabity mocniej niż 80 % jeśli jest bardziej to jest inny sposób dużo trudniejszy

: 2012-03-21, 19:33
autor: VW
Jaki ten sposób ??

: 2012-03-22, 18:11
autor: dawid2110
trochę rzemieślniczy ale najczęściej się udaje . Trudniejszy sposób polega na wycięciu dpfu i wypaleniu go za pomocą palnika gazowego :P następnie montaż i dopalanie z kompa

: 2012-03-23, 19:40
autor: Bodek
kiko pisze:Czy autocom-em da sie wypalac filtry czastek stalych?
Da się.

: 2012-03-25, 08:22
autor: kiko
Nie wiem po co powciskali takie filtry - kolejne koszta i zabawa z autkiem - głupota moim zdaniem - wiem że to dla środowiska itd itd itd ale ... szkoda gadać

: 2012-03-25, 10:55
autor: dawid2110
Ekologia swoją droga a ogólnie producenci coraz bardziej projektują auta żeby serwis miał większe zyski. Najlepsze np jest to że w nowszych oplach sterowniki silnika sa montowane za lewym nadkolem przy samym zderzaku . Miejsce najczęściej bite i narażone na największy syfff

: 2012-03-25, 12:04
autor: arnipoznań
Wszystko przez normy Euro, najgorzej mają właściciele ciężarówek i autobusów, bo pompy Ad-Blue kosztują i sondy na rurze wydechowej też i to wchodzi w grube tysiące

: 2012-03-25, 16:53
autor: kiko
Wszystko drożeje i nic na to nie poradzimy.