Mercedes e klasa 220 coupe
: 2021-07-28, 17:48
Witam szanownych kolegów. Mój Mercedes e klasa 220 coupe z 2011 roku. Zapaliła się kontrolka check. Oprócz tego stracił na mocy. Pojechałem do mechanika podłączył laptopa i powiedział że DPF się zapchał. Po ok 10 minutach powiedział że już jest ok. Byłem zdziwiony, ale domyśliłem się, że skasował błąd i kontrolka zgasla. Pojechałem na trasę i stwierdziłem że dalej nie ma mocy. Przegoniłem go na M5 na wyższych obrotach i prawdopodobnie DPF się wypalił bo jest dobrze. Po dwóch miesiach zapaliła się ponownie kontrolka check. Ale silnik pracuje normalnie bezobjawowo. Po kilku dniach samoczynnie zgasla. Zakupiłem sobie najnowszy skaner pod MB iCarsoft i podpiąłem pod mój samochód. Pokazał w historii błędy, które usunąłem. Po dwóch dniach znowu mam w historii błędy. Zrobiłem zdjęcia i proszę fachowców o pomoc. 1 informacja :
iCarsoft
P245328
Stan: Historyczny
Sygnał wejściowy czujnika różnicy ciśnień I w filtrze cząstek stałych silnika Diesla ma nieprawidłowe działanie, przesunięcie sygnału jest poza dopuszczalnym zakresem.
2. P245500
Stan: Historyczny
Wejście czujnika różnicy ciśnień 1 w filtrze cząstek stałych silnika Diesla ma zwarcie do dodatniego.
3. P244A00
Stan: Historyczny
Różnica ciśnień w filtrze cząstek stałych silnika Diesla (cylinder BANK 1) jest zbyt niska.
Czy czujnik różnicy cisnien jest uszkodzony? Jak to rozumieć ?
Parametry DPF są następujące:
Wartość sadzy 0.48 g
Wypełniony poziom filtra cząstek stałych 18 procent.
Wartość popiołu 1.26g.
Bardzo proszę o jakieś sugestie. Dzięki.
iCarsoft
P245328
Stan: Historyczny
Sygnał wejściowy czujnika różnicy ciśnień I w filtrze cząstek stałych silnika Diesla ma nieprawidłowe działanie, przesunięcie sygnału jest poza dopuszczalnym zakresem.
2. P245500
Stan: Historyczny
Wejście czujnika różnicy ciśnień 1 w filtrze cząstek stałych silnika Diesla ma zwarcie do dodatniego.
3. P244A00
Stan: Historyczny
Różnica ciśnień w filtrze cząstek stałych silnika Diesla (cylinder BANK 1) jest zbyt niska.
Czy czujnik różnicy cisnien jest uszkodzony? Jak to rozumieć ?
Parametry DPF są następujące:
Wartość sadzy 0.48 g
Wypełniony poziom filtra cząstek stałych 18 procent.
Wartość popiołu 1.26g.
Bardzo proszę o jakieś sugestie. Dzięki.