Strona 1 z 2

Jak dodać KM do fiata 126p???

: 2012-06-09, 16:50
autor: mkozaq123
Witam,
Całkiem niedawno stałem się właścicielem fiata 126p którym się ścigam ze znajomymi i mam problem , a mianowicie zastanawiam się w jaki sposób dodać mu szybko parę kucyków:D , jeśli ktoś by wiedział jak szybko wykonać taką "operację" proszę o pomoc:) <auto>

Z góry dziękuje za pomoc POZDRAWIAM !

: 2012-06-09, 20:46
autor: Du-Di
Jest taka publikacja ,lecz niestety ani autora ,ani tytułu nie pamiętam. Opisano tam w jaki sposób podrasować silnik, jak toczyć koło zamachowe , jak odciążyć korbowody, co robić z tłokami, głowicą . Naprawdę super książka . Jak bym odnalazł kontakt z właścicielem książki to przynajmniej o autora bym zapytał.

: 2012-06-10, 20:48
autor: carlos223223
najszybciej rozwiercić dysze !!!

: 2012-06-11, 13:47
autor: mkozaq123
carlos223223 pisze:najszybciej rozwiercić dysze !!!
Dałbyś może jakieś wskazówki bo samo rozwiercić dysze mi niestety za wiele nie mówi <placze> i chcialbym się jeszcze zapytać czy są jakieś skutki uboczne ??? ;D

: 2012-06-11, 14:57
autor: carlos223223
Jeśli ktoś przesadzi można silnik rozwalić. Jeśli nie znasz konstrukcji gaźnika lepiej samemu nie robić.

: 2012-06-11, 19:24
autor: mkozaq123
Jeśli chodzi o budowę gaźnika to spokojnie... dam radę tylko nie wiem co miałeś namyśli pisząc "rozwiercić" ... <bezradny>

: 2012-06-11, 21:21
autor: arnipoznań
rozwiercić znaczy wziąć wiertło z wiertarką i rozwiercić otwór w dyszy

: 2012-06-12, 13:01
autor: mkozaq123
No dobra spróbuję jak się nie uda to trudno ... <boje_sie> Jak by ktoś miał jakieś pomysły PISAĆ <cwan>

Pzdr...

: 2012-06-12, 13:44
autor: Du-Di
Pomniejsz komorę spalania , daj cienką uszczelkę pod głowicę ,lub frezowanie głowicy . Oczywiście wszystko w normie .
Dyszy nie musisz przewiercać , są to wymienne części z biciem średnic , tu możesz eksperymentować . Może kol miał na myśli kanały w gaźniku? ale tu łatwo ponieść porażkę .

: 2012-06-12, 19:07
autor: carlos223223
Nie konkretnie rozwiercenie dyszy ale nie więcej jak 0,1 mm. Bo potem może coś złego się wydarzyć.

: 2012-06-13, 13:47
autor: mkozaq123
OkS <cwan>

: 2012-06-18, 19:50
autor: mkozaq123
Panowie ujmę to tak gdy brałem się do rozkręcania gaźnika pomyślałem że gdy rozwiercę dysze to maluch będzie palił grubo ponad normę... pamiętajmy to też WADA :D ale po pewnym czasie wywnioskowałem że w silniku nie trzeba nic grzebać bo każde naruszenie oryginalnego stanu silnika niesie za sobą jakieś skutki wiadomo "coś za coś" więc wymyśliłem żeby wzbogacić mieszankę paliwową o propan lub butan kiedyś gdzieś słyszałem, że to skutkuje i co najważniejsze poprzez to wzbogaca pracę tłoków a co za tym idzie całego silnika ... a więc jak widać problem rozwiązał się sam tylko potrzebowałem waszego natchnienia :D Jednym słowem EUREKA ! :D

Wszystkim DZIĘKUJE,

Pozdrawiam ! 3m_sie

: 2012-06-18, 20:09
autor: Mechaniczny
Powodzenia w wyścigach :)

: 2012-06-19, 20:41
autor: georg
Najlepiej zrobić tak jak ja. Cylindry od garbusa z tłokami. Trzeba roztoczyć i obspawać blok żeby nie pękał do tego można dać wał z bisa, Zwiększamy tym pojemność. Wałek 555 od świątka i ostro planowaną czapkę Stoczyć zamach. Obrobić głowice na wypasie. Lekkie koniki. Gaźnik miałem od czegoś innego ale już nie pamiętam od czego. Chłodnica oleju i inne bajery. Miałem coś koło 55km ale nie nacieszyłem się dlugo xD

: 2012-06-19, 22:16
autor: InRed
rozwiercić znaczy wziąć wiertło z wiertarką i rozwiercić otwór w dyszy
znaczy sie rozpier.............:D