Strona 1 z 2
Jak dodać KM do fiata 126p???
: 2012-06-09, 16:50
autor: mkozaq123
Witam,
Całkiem niedawno stałem się właścicielem fiata 126p którym się ścigam ze znajomymi i mam problem , a mianowicie zastanawiam się w jaki sposób dodać mu szybko parę kucyków:D , jeśli ktoś by wiedział jak szybko wykonać taką "operację" proszę o pomoc:)
Z góry dziękuje za pomoc POZDRAWIAM !
: 2012-06-09, 20:46
autor: Du-Di
Jest taka publikacja ,lecz niestety ani autora ,ani tytułu nie pamiętam. Opisano tam w jaki sposób podrasować silnik, jak toczyć koło zamachowe , jak odciążyć korbowody, co robić z tłokami, głowicą . Naprawdę super książka . Jak bym odnalazł kontakt z właścicielem książki to przynajmniej o autora bym zapytał.
: 2012-06-10, 20:48
autor: carlos223223
najszybciej rozwiercić dysze
!
: 2012-06-11, 13:47
autor: mkozaq123
carlos223223 pisze:najszybciej rozwiercić dysze
!
Dałbyś może jakieś wskazówki bo samo rozwiercić dysze mi niestety za wiele nie mówi
i chcialbym się jeszcze zapytać czy są jakieś skutki uboczne
? ;D
: 2012-06-11, 14:57
autor: carlos223223
Jeśli ktoś przesadzi można silnik rozwalić. Jeśli nie znasz konstrukcji gaźnika lepiej samemu nie robić.
: 2012-06-11, 19:24
autor: mkozaq123
Jeśli chodzi o budowę gaźnika to spokojnie... dam radę tylko nie wiem co miałeś namyśli pisząc "rozwiercić" ...
: 2012-06-11, 21:21
autor: arnipoznań
rozwiercić znaczy wziąć wiertło z wiertarką i rozwiercić otwór w dyszy
: 2012-06-12, 13:01
autor: mkozaq123
No dobra spróbuję jak się nie uda to trudno ...
Jak by ktoś miał jakieś pomysły PISAĆ
Pzdr...
: 2012-06-12, 13:44
autor: Du-Di
Pomniejsz komorę spalania , daj cienką uszczelkę pod głowicę ,lub frezowanie głowicy . Oczywiście wszystko w normie .
Dyszy nie musisz przewiercać , są to wymienne części z biciem średnic , tu możesz eksperymentować . Może kol miał na myśli kanały w gaźniku? ale tu łatwo ponieść porażkę .
: 2012-06-12, 19:07
autor: carlos223223
Nie konkretnie rozwiercenie dyszy ale nie więcej jak 0,1 mm. Bo potem może coś złego się wydarzyć.
: 2012-06-13, 13:47
autor: mkozaq123
OkS
: 2012-06-18, 19:50
autor: mkozaq123
Panowie ujmę to tak gdy brałem się do rozkręcania gaźnika pomyślałem że gdy rozwiercę dysze to maluch będzie palił grubo ponad normę... pamiętajmy to też WADA
ale po pewnym czasie wywnioskowałem że w silniku nie trzeba nic grzebać bo każde naruszenie oryginalnego stanu silnika niesie za sobą jakieś skutki wiadomo "coś za coś" więc wymyśliłem żeby wzbogacić mieszankę paliwową o propan lub butan kiedyś gdzieś słyszałem, że to skutkuje i co najważniejsze poprzez to wzbogaca pracę tłoków a co za tym idzie całego silnika ... a więc jak widać problem rozwiązał się sam tylko potrzebowałem waszego natchnienia
Jednym słowem EUREKA !
Wszystkim DZIĘKUJE,
Pozdrawiam !
: 2012-06-18, 20:09
autor: Mechaniczny
Powodzenia w wyścigach
: 2012-06-19, 20:41
autor: georg
Najlepiej zrobić tak jak ja. Cylindry od garbusa z tłokami. Trzeba roztoczyć i obspawać blok żeby nie pękał do tego można dać wał z bisa, Zwiększamy tym pojemność. Wałek 555 od świątka i ostro planowaną czapkę Stoczyć zamach. Obrobić głowice na wypasie. Lekkie koniki. Gaźnik miałem od czegoś innego ale już nie pamiętam od czego. Chłodnica oleju i inne bajery. Miałem coś koło 55km ale nie nacieszyłem się dlugo xD
: 2012-06-19, 22:16
autor: InRed
rozwiercić znaczy wziąć wiertło z wiertarką i rozwiercić otwór w dyszy
znaczy sie rozpier.............