Strona 1 z 1

Turbosprężarka

: 2013-03-21, 17:10
autor: bee1q1
Witam,

Podczas zgłębiania swojej wiedzy na temat turbosprężarek uzyskałem informacje że po montażu takiej części należy wyregulować ją i przeprogramować elektronikę. Zaciekawiony tym wątkiem postanowiłem poszukać coś więcej o tym lecz na internecie nie udało mi się znaleźć za wiele może ktoś miał z montażem turbo sprężarki do czynienia więc prosiłbym o opisanie tych czynności. Od czego są zależne coś więcej o tym przeprogramowywaniuna czym to polega i w ogóle ...

Z góry dziękuję !!!

Pozdrawiam. <auto>

: 2013-03-22, 11:12
autor: zico

: 2014-04-26, 19:40
autor: robi1214
Trochę jaśniej chętnie odpowiem

: 2014-09-24, 08:42
autor: galathi
O ile mi wiadomo to na turbo sprężarce ustawia się ciśnienie. Zależy także od sprężarki - jej modelu jak się ją ustawia. Ustawia się niekiedy na komputerze... Jest kilka opcji na to jak ustawić turbo sprężarkę. Jak coś znajdę konkretnego to podrzucę link.

: 2014-09-26, 18:27
autor: henryk
Witam. Z sprężarką jest tak że ma mieć ustawionę ciśnienie pracy. Na przykład do regeneracji zawsze zawożę turbo wraz z kolektorem wydechowym i wtedy robią regulację turbo z kolektorem i jest ok. Sama regeneracja turbo bez kolektora może spowodować jego rozerwanie.

: 2015-03-09, 21:20
autor: kamil03
A mnie zastanawia henryk po co im kolektor przy regeneracji i jak ją ustawiają z kolektorem? możesz się wypowiedzieć?

: 2015-03-13, 19:53
autor: henryk
Szczerze powiem że nie wiem o co chodzi dokładnie, ale ostatnio zawoziłem od VW Sharan 1,9D, FORD transit Seat leon i bez kolektora nie chcieli regenerować.

: 2015-03-13, 22:13
autor: kamil03
Z tego co ja wiem do regeneracji jest nie potrzeby kolektor. Wyważają ją i ustawiają zawór ale kolektor tu do niczego nie jest potrzebny.